Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg med mitt Domene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
10-15000kr? er du GAL? NEI TAKK!

Langt under 1000 lappen! dere er noen penge kapetalister... som bare tenker på dere selv...! tenk heller på di stakart barna i afrika... mens du sitter å BELMER i deg MASSE god mat...  får du jaggu skjerpe deg!

7593414[/snapback]

Hehe :D Du sier noe du. Lykke til da. :)

Lenke til kommentar

Håper noen stenger denne, dette er jo direkte tragisk.

Darkdemo: om du sitter i afrika på en sånn 100dollars-pc nå og skriver i pausene du tar fra bæring av vann fra den lokale kilden 3km borte så er det jammen meg greit. Da skal jeg gjøre det i kveld når jeg kommer hjem.

Hvis du sitter på gutterommet hos foreldrene dine og syter fordi du har åpna døra til verden der du ikke lengre får alt du vil ha gratis. Så tough luck, better get used to it.

Lenke til kommentar
ikke noe ut av det? haha... jo han//hun er hjelpsom og snill... og kan føle at han/hun har gjort noe bra den dagen... alle er SÅÅ opptat av PENGER... jeg har ikke alverdens med penger... jeg dritter ikke penger... men noen ganger skulle jeg ønske at jeg gjorde det!

7593243[/snapback]

Det har ingenting med at folk er opptatt av penger, hvis du sender søknad på en jobb, evnt. blir tilbudt en, for så å gjøre en god jobb i 3 timer, går du derfra med et smil om munnen og føler at nå er du ferdig og kan gå hjem å spise bønner, for du vil ikke kreve noe lønn, nei.. dette gjør du gratis?

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

ok.... sorry... jeg beklager at jeg har slenkt en masse dritt... okey...

men finnes det en som kan lage en FET side til meg? hvor mye skal du ha? vær så snill

eller har dere flere linker til web-design skoler.. som er gratis og på norsk... er desvere ikke så flink til engelsk... men beklager!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
ok.... sorry... jeg beklager at jeg har slenkt en masse dritt... okey...

men finnes det en som kan lage en FET side til meg? hvor mye skal du ha? vær så snill

eller har dere flere linker til web-design skoler.. som er gratis og på norsk... er desvere ikke så flink til engelsk... men beklager!

7593492[/snapback]

Den linken du fikk av meg er både på norsk og gratis :dontgetit:

Lenke til kommentar

ja det vet jeg... den var veldig fin.. den takker og bukker jeg får... men finnes det noen flere? er jo vær uke jeg får svar... har lest leksjon 1 nå... mye spenene der ja... hehe

lære denne:

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Tittel på din hjemmeside</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
Hei alle dere nettbrukere!!
</BODY>
</HTML>

viste ikke at man hadde alle di.. trudde bare man hadde HTML jeg... der kan dere se hvor n00bis jeg er hehe

Lenke til kommentar

**** Enten kan dere hjelpe karen med å sette siden opp.. som han sier.. gratis. Eller så kan dere ikke. All denne søpla rundt trenger vi strengt tatt ikke. Kommer det mer søppel nå - slettes det etter trådstarters ønske.. Tillater meg å minne dere på hva vedkommede spør om: ****

"hei... jeg har kjøpt mitt eget webhotell og domene...

det jeg lurer på er: om noen vil hjelpe meg og sette opp en side med forum osv... noen som er interesert? vil ha en som gjør dette gratis... si i fra om du vil da!

Trådstarter: Hvem har du kjøpt domene hos? Hvis det er serve the world, så er det mulig jeg kan hjelpe deg. De har allerede integrert automatiske sider. Dog har jeg ikke tid til å ta det fra scratch om det er andre..

Lenke til kommentar
**** Enten kan dere hjelpe karen med å sette siden opp.. som han sier.. gratis. Eller så kan dere ikke. All denne søpla rundt trenger vi strengt tatt ikke. Kommer det mer søppel nå - slettes det etter trådstarters ønske.. Tillater meg å minne dere på hva vedkommede spør om: ****

"hei... jeg har kjøpt mitt eget webhotell og domene...

det jeg lurer på er: om noen vil hjelpe meg og sette opp en side med forum osv... noen som er interesert? vil ha en som gjør dette gratis... si i fra om du vil da!

Trådstarter: Hvem har du kjøpt domene hos? Hvis det er serve the world, så er det mulig jeg kan hjelpe deg. De har allerede integrert automatiske sider. Dog har jeg ikke tid til å ta det fra scratch om det er andre..

7594043[/snapback]

takk... det var snilt... men jeg har fra www.web10.nu det glemte jeg vis å skrive... det må jeg beklage...

Lenke til kommentar

De har jo både norsk kontroll panel og hjemmeside program, gratis.. Trur du må lese litt mere hva de tilbyr før du begynner på denne måten.

I disse tider er det veldig vanskelig å finne folk som vil bruke av sin egen fritid på å hjelpe andre gratis, desverre.. Det hjelper heller ikke med språkbruken.

Lenke til kommentar
De har jo både norsk kontroll panel og hjemmeside program, gratis.. Trur du må lese litt mere hva de tilbyr før du begynner på denne måten.

hvor da? sikker jeg som ikke har sett skikelig... :hmm:

I disse tider er det veldig vanskelig å finne folk som vil bruke av sin egen fritid på å hjelpe andre gratis, desverre.. Det hjelper heller ikke med språkbruken.

ja dette beklager jeg... sorry... :blush:

Lenke til kommentar

Vil bare si at grunnen til at folk er så "grikse" i dine øyne er fordi de tar lang tid og lage en bra hjemmeside, ivertfall med kontroll panel, design forum.

De fleste her er billige, en som daglig jobber med web programmering/design ville tatt mye mer, ivertfall hvis de skal lage det fra bunn av.

Hvis du går på www.freewebtemplates.com finner du mange ferdige designs gratis. Og på www.hotscripts.com finner du mange ferdige web systemer.

Håper du får det til :)

Mvh

Lasse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...