Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg med mitt Domene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

For en virkelig fet side? 500-1000 kanskje.

For en middles fet side? 200-500 kanskje.

For install av et CMS? 50-100 kanskje.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

er folk virkelig så bortemte... jeg betalte 500 kr for mitt webhotel med domene...

ja finnes det et SNILL og Gavmild Meneske der ute? som vil hjelpe meg med det?

dere som SKAL ha penger for dette... vær så snill og ikke svar på denne posten videre... lei av griske penge FOLK!

GOD JUL til alle!

Lenke til kommentar

ja er det NOEN SOM VIL LAGE ELLER?

det jeg vil ha er...

et skikelig brukervenelig kontrolpanel... med banoversikt og ip oversikt...

Alt skal stå på norsk

vil at siden skal omtrent være lik denne: www.win-xp.no jeg synes den har perfekt forum oppsett osv... noe flere spørsmål?

Endret av Darkdemo
Lenke til kommentar

1000kr for å designe en "virkelig fet side" et "gratis" (tilnærmet), om det nå så er over et eksisterende cms som phpnuke. Jeg hadde neppe tatt jobben for 5 ganger så mye, og jeg går vel stort sett for å være en ganske grei kar.

Poenget er at han/hun som i så fall gjør jobben for deg ikke har noen tilknytning til joben som blir gjort. Han/hun får altså ingenting ut av det, i forhold til hva du får om du gjør det selv.

Prøv, er ikke så vanskelig :)

Lenke til kommentar

ikke noe ut av det? haha... jo han//hun er hjelpsom og snill... og kan føle at han/hun har gjort noe bra den dagen... alle er SÅÅ opptat av PENGER... jeg har ikke alverdens med penger... jeg dritter ikke penger... men noen ganger skulle jeg ønske at jeg gjorde det!

Lenke til kommentar

eehh nope... :thumbdown: vis du leser med dem øya du har fått... så ser du at jeg sa:

jeg betalte 500 kr for mitt webhotel med domene...
ser du? tror du er blind jeg...

Vær så snill å SLUTT å send Dritt... jeg lurer på om NOEN er vilig til å hjelpe meg... og ikke diskutere:

Du sier jo selv at webhotell og domene er dyrt....

Skjønner?

Lenke til kommentar
Vær så snill å SLUTT å send Dritt... jeg lurer på om NOEN er vilig til å hjelpe meg... og ikke diskutere:

7593323[/snapback]

Hm, du logga inn på et diskusjonsforum og posta en ny tråd, what did you expect?

Og om du virkelig vil noen skal hjelpe deg gratis har ikke akkurat svarene her vært noen kjempepr for deg selv.

Men men, lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
penger til hva? ja tar kansje litt tid... men jeg VET det er en eller annen har som er vilig til å sette dette opp til meg gratis!

7593350[/snapback]

Tja penger til å finansiere livet med. Jeg er forøvrig villigt til å bla opp mellom 10-15000 for en smekker hjemmside, så jeg syntes du fikk en meget pen pris. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...