korobov Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hei når jeg skal se film på data skjermen så blir bildet utydelig og grøtete med store pixler ved mørke scener. har hørt at dette heter svartpunkt eller noe sant, pc'n har en tv på utgang 2 og den har IKKE samme problemet... dette er noe som har kommet i ettertid pg har ikke vert slik hele tiden har lagt in dette i mange forum men ingen svarer. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har du bilde eller noe? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 -de 2 utgangene er de like ? i safall, prøve å bytte om på tv./skjerm -Koble fra tven. sette instillinger til en skjerm. se om det samme skjer. Deretter prøve med et annet avspillingsprogram. Har selv opplevd litt tull med billig 2skjermers løsning . pga. kneling.. Lenke til kommentar
korobov Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 utgangene er forskjellige.. jeg måtte bruke overgang for at 2 utgang skulle passe, nå virker de faktisk, jeg byttet ikke utgang men jeg gjore noe so usakli at inne på nvidia kontroll panel så trykte jeg at instillingene jeg endret på da, ikke skulle gjelde alle program. da virket de muligens bare midletidig men skal teste dette med utgangene om problemet kommer opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå