aspstein Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Bruker ikke setaffinitybytime. Gjør det bare manuelt. Funker som tusan - Start Pcmark04 - Åpne task manager og velg affinity på pcmark04. - Velg bort alle kjernene utenom en. Men trykk ikke ok. - Start Pcmark04 testen - Når den deinitializerer test nr. 2 trykker du ok - Åpne affinity igjen og velg alle kjernene igjen uten å trykke ok. - Når Pcmark initialiserer test nr. 4 trykker du ok igjen Burde fungere bra For å få endel ekstra poeng husk å klokke opp 2D klokken på skjermkortet og kjør gjerne høy lod. 10-15 Fungerer ikke dette kan det være du kjører for høy fsb. Boot i windows med lav fsb og klokk opp med clockgen eller setfsb. Endret 21. mars 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Det må vi prøve! Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Første pcmark 04 jeg har fått kjørt, nå er det bare å klokke opp og få i ett fett grafikkort EDIT: Ikke se på scoren, det er på min game/internett disk med 24/7 klokken min, men jeg fikk kjørt den......hurra...lol.... :!: Endret 21. mars 2007 av Nassuz Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Sweet Nassuz! Kom igjen folkens gi oss noen 10K++ scores nå da Pcmark04 kan kjøres med performance settings og du kan til og med stenge ned explorer.exe. Det kan faktisk også kjøres på win2k. Så her er det bare å tweake folkens Men test lod 15. Det sparker noe sykt Endret 21. mars 2007 av aspstein Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 kommet ny wprime verson ut nå, bare se på www.hwbot.org ! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Da var mitt første pcmark4 resultat i orden! ORB Forsøkte å kjøre den med performance settings, men da ba den meg "choose a system suite".. Misset jeg med affinity timingen eller er det noe annet? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 hva blir scoren med lille bror da linmark? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 hva blir scoren med lille bror da linmark? 8279433[/snapback] Vi får se, sikkert 0 :!: Lasta ned pcmark i går, sliter litt med å boote for tida :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Takk Apstein! Men. OBS OBS! Dere *må* ikke endre Task Managers "default settting" "Always on top" (som jeg alltid har for vane å fjerne). Da virker ikke oppskriften til Apstein, da PCMark04 reagerer på "taskswitch" og avslutter med "PCMark04 aborted!". Når jeg endelig forstod den sammenhengen fikk jeg belønningen: 9815 Med litt tweaks/klokk bør 10k være innen rekkevidde (er det ikke "juks" å bruke LOD i PCMark04 da?) Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hehe ja PCmark04 eier. Hvis det er noen som lurer så er fsb sperren på ca 422MHz hos meg. Gi beskjed hvis noen får til å boote og kjøre det på høyere! Men det som er sykt er hvis jeg booter på feks 3,6 GHz og bruker clockgen til å kjøre opp til feks 4,1GHz så forbedrer scoren seg kanskje med 10 poeng. WTF?? LOD nei kjør på, er ikke juks det.... Jeg lurer på om det går ann å få iexplorer til å kjøre med realtime setting også, noen som har noe tips. -LIKMARK-: Sett til performance setting og reboot, det tror jeg burde fungere. TL1000s: Grammar check og virus scanning testen ser ut til å være veldig lave hos deg? Noen idè hvorfor? Endret 31. mars 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 TL1000s: Grammar check og virus scanning testen ser ut til å være veldig lave hos deg? Noen idè hvorfor? 8284007[/snapback] Nope.. Ikke annet enn at det er der jeg kjører på en kjerne.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 hvordan teake`r man ram slik at super Pi går raskere? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 hvis du tenker på tveake så går nok det bare med å kloke det og sette ned timmings pluss gi det litt mer volt .... Noe anet vet jeg ikke om Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Dette er så flott gutter, nå er vi rykka opp til 9ènde plass Med dette tempoet vi har med denne konkuransen så er det snart 8ènde plass også.... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 JA det er virkelig inspirerende å se livet på forumet og på hwbot om dagen. Overklokkingsmiljøet var visst ikke helt dødt her i landet alikevel? Dere må bare kjøre på og benche mer. Pcmark, Aquamark osv. Er som regel lettere å hente poenger her enn på 3Dmark06 feks. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Sweet Nassuz! Kom igjen folkens gi oss noen 10K++ scores nå da Pcmark04 kan kjøres med performance settings og du kan til og med stenge ned explorer.exe. Det kan faktisk også kjøres på win2k. Så her er det bare å tweake folkens Men test lod 15. Det sparker noe sykt 8203159[/snapback] Nå står ikke LoD i min "ordbok", hvordan endre man den? Eneste jeg kan komme på at LoD betyr er (level of depth/detail). Prøvde en PCM04 med manuell switching i går, men den avbrøt så fort jeg rørte taskmanager. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 20. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Les guiden nøye en gang til Hifiking... LOD betyr level of detail. Du finner det i rivatuner under opengl og directx settings. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Les guiden nøye en gang til Hifiking... LOD betyr level of detail. Du finner det i rivatuner under opengl og directx settings. 8427509[/snapback] Trengte bare litt bedre timing på trykkinga, fikk 11557 nå. Får ikke stilt LOD med Rivatuner, står at driverne ikke passer. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 20. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Bruker du Rivatuner final release 2.0? Trodde ikke det skulle være noe problem, selv om driverene ikke var helt bra heller jeg. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 2.0FR "No supported drivers detected for this display adapter" Bruker 158.18 driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå