TiduZ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Oj oj så pent ut! Har liggende mange av de gode gammle Pentinumene, min store hobby er nemmelig sammling på gammle CPU'er Blitt endel Pentiumer, NextGen'er og Cyrixer for å si det sånn! Har også to Intel i486 DX og en SX.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 for et drømme skrive bord mange cpu der gitt Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Oj oj så pent ut! Har liggende mange av de gode gammle Pentinumene, min store hobby er nemmelig sammling på gammle CPU'er Blitt endel Pentiumer, NextGen'er og Cyrixer for å si det sånn! Har også to Intel i486 DX og en SX.. 7918353[/snapback] Kult! Jeg tror nesten jeg er i ferd med å få samme hobby... De eldste jeg har fått tak i så langt er en 486-DX2 50MHz, 486-DX 33MHz, AMD Am386 DX/DXL-33, 386-DX 20MHz og sist men ikke minst... en AMD 8086-2 på 8MHz fra 1984. Om det er noen som har et gammel AT-tastatur å låne bort så er det bare å si ifra. Det samme gjelder et fungerende Socket 4 hovedkort. Jeg har over 100 poeng liggende her og venter. Endret 11. februar 2007 av Belarnion Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Samme multimeter som meg gitt Og tastatur, for den del. Endret 11. februar 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Samme multimeter som meg gitt Og tastatur, for den del. 7919377[/snapback] Slenger meg på, har samme multimeter jeg også Går VG1 elektrofag, så får et slikt ett.. Ellers har jeg vel en 3-4 multimeter :!: Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Lol benche med 486. Noen som har sjekket hvor lang tid den bruker på feks spi1m Endret 11. februar 2007 av aspstein Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Lol benche med 486. Noen som har sjekket hvor lang tid den bruker på feks spi1m 7920113[/snapback] Haha tørr ikke tenke på det engang.. fikk med til å benche superpi 1m på en AMD K6-2 på 500 mhz, tok godt over 8 minutter Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Pentium Pro på 166MHz brukte rundt 11 og et halvt minutt... Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Snart "forsvinner" alle benchepostene her, vi er vel ikke akoratt overaktive om dagen. Jeg poster direkte på hwbot, men vurderer å begynne å poste på forumet da det ser ut som aktiviteten her må opp. Nå må vi skjerpe OSS gutter, fram med hw`n og opp med volten Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Jepp og jeg spesielt har vært veldig passiv i det siste. Men det skal forrandre seg nå Jeg har fått tak i masse gøyal hw som jeg skal kose meg med fremover.... Socket 478 Celeron og Pentium4 CPUer og Pentium m. Skal nok klare å skvise noen poenger utav disse godbitene tenker jeg. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Venter på en ny Opty nå som de har gått ned i pris. Skal bidra med mine resultater, men blir kanskje direkte på hwbot da. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Slutt med det der aspstein. jeg som hadde planene klare for å ta deg igjen. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Huff ja, du kommer nok til å ta mge igjen. Jeg kommer til å gå en tøff tid imøte når det gjelder klokking. Og den tiden jeg har til overs velger jeg å bruke på teamet istedet for min egne resultater. Det kommer til å skje store saker om kun kort tid Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) klokket til 167*21 [hwbot] 3516Mhz - Celeron D 2.8@ 3.5Ghz- luft kjøling[/hwbot] Skylinepower edit: ble feil postet sry men tar bort bilde jeg Endret 1. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Bruk CPUz Hwbot tråden Skyline... Uansett begynner å bli fart på den Celeronen din. Er bare å tyne den videre Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 KOM igjen godt folk, det er mer stille her i tråden enn på de døves landsforeningsmøte. Alle som en får yte litt, alle resultat teller gutter......og jenter så jeg ikke fornermer noen Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg fikk endelig til å kjøre PCmark04 med en CPU med flere kjerner. Skal lage en guide hvis noen er interessert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Jeg fikk endelig til å kjøre PCmark04 med en CPU med flere kjerner. Skal lage en guide hvis noen er interessert? 8201313[/snapback] Interessert.. Fikk det ikke til å funke sist jeg fulgte "oppskriften" på xs.org. (Har sett at det har kommet ett tips basert på format på klokka uten at jeg kan si jeg skjønte begrunnelsen for at det skulle hjelpe for "SetAffinity"). PS. Har problemer med "JavaNullpointerExeption" uansett hva jeg prøver å poste (scores med Celeron-riggen). Kan det ha noe å gjøre med Opera? Endret 21. mars 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Interessert.. Fikk det ikke til å funke sist jeg fulgte "oppskriften" på xs.org. (Har sett at det har kommet ett tips basert på format på klokka uten at jeg kan si jeg skjønte begrunnelsen for at det skulle hjelpe for "SetAffinity"). PS. Har problemer med "JavaNullpointerExeption" uansett hva jeg prøver å poste (scores med Celeron-riggen). Kan det ha noe å gjøre med Opera? 8201463[/snapback] Jeg gjorde slik det var beskrevet på XS disablet alle kjernene utenom en gjennom grammar check testen og så enablet alle igjen når den var ferdig. Problemet er å klare å time det riktig. Var nok forsøk med stygge ord og hodet i bordet for å si det slik. Den javameldingen har jeg aldri sett. Tipper det har med Opera å gjøre ja. Hva om du setter explorer til default nettleser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Den javameldingen har jeg aldri sett. Tipper det har med Opera å gjøre ja. Hva om du setter explorer til default nettleser? 8201518[/snapback] "No way!" (<Butthead>) Det var bare å bruke Iexploder for å poste scores istedet for Opera. Hvordan fikk du "SetAffinityByTime" til å gjøre jobben sin? Jeg fikk den aldri til å fungere ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå