Nassuz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 10ènde plass på den globale rankingen Det betyr at vi nå må fortsette å klokke det det går,kampen rundt 10ènde plassen er tøff. Finn fram det dere har,og et lite tips er å kjøre wPrime 32 og 1024 , begge de er det forholdsvis lite scorer på og sjansen for å score poeng der er stor. Husk på at ALLE poeng er viktige for laget gutter,jeg roter gjennom skuffer og skap for å se om jeg ikke kan finne no gammal hw. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Enormt bra jobbet folkens, men nå er det bare å legge seg i selen igjen... Wprime er det enkelt å hente poeng på. Samme med spi32m og pcmark Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Endelig en info tråd om HWbot greie, skjønte liksom aldri hvordan jeg skulle være med. Skal bli med så fort jeg kommer hjem, er ikke så mye poeng å få ut av høgskole PCer, ikke lov heller tror jeg. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Har vært her en stund denne tråden da Men er det noe dere lurer på eller savner så si ifra så skal jeg legge det i førstepost ASAP. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Folkens, hwbot er for ALLE oss som bruker forumet. Ikke bare for oss som viser trynet her mest. Hver poeng,hver score er viktig for laget. Man må ikke være uberoverclocker for å poste scorer her eller på hwbot. Klokk den hw`n du har,dyrt billig, det spiller ingen rolle. Det som er viktig er at vi klokker og leverer scorene enten her eller på hwbot. Bare en liten opplysning hvis noen var litt usikre på om de kunne bli med på dette. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg ser det er en som driver og registrerer score med same CPU til flere forskjellige forum, er det så lurt da? Og skal det være lov? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg ser det er en som driver og registrerer score med same CPU til flere forskjellige forum, er det så lurt da? Og skal det være lov? 7856383[/snapback] Nei det er ikke lov å legge ut samme score på forskjellige brukernavn, men å legge ut scoren sin på forskjellige forum er ikke noe problem, poengene hans teller bare for et av teamene på hwbot uansett hvis han bruker samme brukernavn. Er det snakk om noen her så kan jeg sjekke det.... Prostoman: Det er bare å benche absolutt alle benchmarkene med den Opteronen din, ingen andre som har benchet med den i det hele tatt Endret 2. februar 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det er bare en fra en annen forum som også har en Opteron 1218 som han ikke klokker like høyt som meg, som legger scorene ut for to forskjellige forum. Jeg ser det at jeg kan få første plass i alt mulig som har med min Opty å gjøre, men jeg sitter foreløpig på en nødløsning av ikke Genuine XP som fører til at jeg ikke får kjørt noen av PCmark testene foreløpig. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Ja men hvis du ser på poengsummene hans så får han bare poeng for den ene scoren. Skulle ikke ha noe å si da? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ok, spiler ingen rolle lenger fordi jeg tok de 2 poengene han hadde i wPrime 1024 fra han Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Yoohoo Nå er vi nr 9 på den globale rankingen,det er ikke langt opp til nr 8 heller Keep it up Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Hihi det er godt å se at det skjer saker her, selv om jeg sitter i Hammerfest og har seriøse bencheabstinenser. Topp 5 neste eller? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ja det kan være det store målet Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Se hva som skjer med poengsummen vår nå ved neste oppdatering av HWbot.... Edit: Dette er bare en sped begynnelse. Jeg har ikke begynt på de laaaange testene enda pluss at jeg har massevis av pentium med og uten MMX liggende. Dessuten et par pentium pro. yay. Endret 9. februar 2007 av Belarnion Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Lol pentium pro benching ftw! :!: Blir bra når du får kjørt alle testene Belarnion. Du har jo mer poeng allerede enn mange av de som sitter på 8800gtx og Conroe CPUer. Ikke glem Pcmark da. Og husk LOD15 på pcmark så burde du få et fint boost. Er bare å finne frem alt gammelt skrot dere har liggende. Treger litt på at jeg solgt dual socket 370 kortet mitt nå. Jeg har så mye P3 CPUer som jeg kunne hatt det gøy med. Må finne meg et nytt tror jeg. Endret 9. februar 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg har også det, 8800GTX og Conroe mener jeg... kanskje jeg burde prøve å klokke detta beistet litt også. Endret 9. februar 2007 av Belarnion Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Haha sef må du jo det..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Postet noen scores etter "hjemlån" av en kollegas "gamer-rig" (innkjøpt etter min anbefaling). Bra rigg, P5B Dlx WiFi, E6600 + 8800GTS, 2GB OCZ DDR(2)800.. som det vesentlige. Kun luftkjøling (byttet ut stock Intel med en AC Freezer 7 Pro jeg hadde til overs). Neppe den beste E6600, men den klarte da 3.6 @ 1.475 Orthos-stablit (1 time). Noe over det ville den ikke, men fikk benchet noe på 3.7 @ 1.525. Høyere ville jeg ikke.. det var tross alt ikke min hardware.. Skjønner forøvrig at mange er fortvilet over høye temperaturer. P5B Dlx viser ikke akkurat lave temperaturer nei.. "CPU-temp" ca. 5-10 grader over det CoreTemp viser. Jadda..jadda.. Issues hadde hk'et også.. Ble ikke helt klok på den PCI-E 1x "buggen". Så ut til at kaldstart var nødvendig når den oppstod under klokkingen. Nuvel.. 4 brukbare scores til teamet er da noe.. PS. Litt artig å tenke på at min 3DMark01-score med denne riggen ville vært WR for ikke så altfor mange måneder siden (husker jo videon til Kinc da han "sprengte" 50k.. og ikke å glemme Hipro5's "uslåelige" WR på 64k med Dothan) Endret 10. februar 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Meget pent TL1000s. Ja utviklingen går jammen fort. For et år siden så var vel WR i superpi 17 sekunder og 3dmark01 rekorden var ikke rare greiene..... :!: Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Da har jeg kjørt Pentium Pro jeg. Det er vel ikke akkurat den vanligste prosessoren rundt forbi. Ikke lenge siden jeg hørte om socket 8 for å si det sånn. De er svæææære! 2stk Pentium Pro @ 8 boints = 16 gratis boints. Nå blir neste prosjekt er å se om jeg får liv i socket 7 hovedkortet mitt. Edit: Ja der var det liv. Men. Jeg mangler et AT-keyboard evnt. AT-->PS/2 adapter. Jeg får vente litt med resten av "prosjektet" mitt til jeg får tak i det. Deler av "Prosjektet": Endret 10. februar 2007 av Belarnion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå