Falk_75 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Elsker filmer fra gammel tid, og western sjangeren har jeg alltid likt. Men når det gjelder nye western filmer (eller borgerkrig filmer), så vil jeg si at det ikke har vært det helt store. Open Range med Kevin Costner var en helt fantastisk film helt etter min smak, og det er bare så synd at Hollywood ikke kan lage flere kvalitets filmer som det. Miniserien Into the West var også av meget god kvalitet. Her er noen nye western/borgerkrig filmer som ser interessante ut. 3:10 to Yuma The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford Comanche Moon Seraphim Falls Noen andre nye western filmer? Edit Glemte Broken Trail (mini), den har allerede kommet og den var ganske bra Endret 28. desember 2006 av Falk_75 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 The Proposition (2005) og Blueberry (2004) kanskje, men har ikke sett noen av dem. Lenke til kommentar
Falk_75 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Har sett The Proposition, var enn noe anderledes film enn det jeg trodde, men absolutt bra vil jeg si, blodig er den også. Blueberry har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva mener du med nye fra etter 2000? etter 2005. Her er noen filmer du sikkert har sett Gettysburg Den ultimate Borgerkrigs filmen, 4 timer med herlighet Gods and Generals Fra samme folka som lagde Gettysbrug bare dårligere, men greit å få sett den, slag senene var fine. men den mista mye av realismen og fremstillte sørstats generalene i et mye bedre lys enn det de brude, de var mye snillere mot slavene sine i filmen enn det de var i virkligheten osv. Lenke til kommentar
Falk_75 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Med nye tenker jeg på filmer som enda ikke har kommet, eller har blitt sluppet i det siste, altså 2006 eller nyere. Sett begge de to filmene du nevnte, og er helt enig med deg, Gettysburg er den beste borgerkrig filmen jeg har sett til nå. Kampen som var mitt i filmen (om jeg husker riktig) med Jeff Daniels var helt enorm, så intens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå