EinarEriksen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Rune Larsen prioriterer design foran funksjoner. Se Larsens vanvittige konseptmodeller her. Les mer Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Men heller ikke dette har bare negative sider. Skjermen i Eclipse skal nemlig være gjennomsiktig og batterivennlig. Det er nemlig samme type skjerm som du finner i eldre telefoner, bare uten den reflekterende bakgrunnen. Den skjermen en finner i eldre telefoner er ikke i stand til å vise et bilde om ikke den blir bakgrunnsbelyst, så uten en god, jevn bakgrunnsbelysning kan en ikke se noenting. Det er derfor den reflekterende filmen er der, fordi den må være der. Dette er i hvert fall en konseptmodell som ikke kan produseres. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 OLED kan fikse det, men gjør nok telefonen kostbar Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er ikke OLED i eldre telefoner. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er ikke OLED i eldre telefoner. 7593605[/snapback] Kall det et kompromiss, og få telefonen i produksjon! Om prisen holder seg på et lavt nivå er jo telefonen genial. Jeg likte denne mye bedre enn den "switchblade"-telefonen han har vist tidligere Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Konseptmodeller utenom det vanligeUvanlig, ja, men hvorfor skriver dere ikke om andre som har gjort det samme tidligere? KDDI Vols Den kunne i det minste vært linket til under relaterte saker. Endret 28. desember 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 For et genialt design. Skulle gjerne hatt en slik en. Kanskje den kommer i produksjon, eller en modell som likner? Blir vel svindyr i såfall Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg synes dette var fine telefoner, men når de er så funksjons fattige så synes jeg det blir dumt å betale noe mer enn 1000, samme hvor kule eller fine de er. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vil tro at om denne kommer i produksjon en eller annen gang, vil serviceverkstedene få mye å gjøre. Mister du den i bakken med skjermen blottet, er det bye-bye og rett på verksted. Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hei Jeg sjekket faktisk om skjermen kunne bli laget før jeg designet den og det er flere LCD klokker som du kan se igjennom så det er ingen problem å lage. Dette er også en av måtene man lager prosjektor klokker på, og gjemmelagde prosjektorer(som bruker vanlige LCD panel uten det refletive laget på baksiden Rune Larsen aka BloodRabbit Edit: Leif er en plagsom gutt Endret 31. desember 2006 av BloodRabbit Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Som sagt har den mindre funksjoner enn vanlige moblier, men rimelig greit design. Skjermen kunne han spart seg for. Tror neppe at telefonen blir satt i produksjon med det første... Kanskje noen designfriker får produsert til seg selv, men ellers ikke noe. Det var jo han som også har laget disse rare konseptene: http://bilder.amobil.no/241/241837/i_241837.jpg Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja og nå har han kommet med denne syke modellen! Vet at denne posten er ganske gammel, men må bare poste dette fordi den nye telefonen hans er det sprøeste jeg har sett av en mobil! :!: her er linken: http://www.dingz.no/php/art.php?id=368083 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg