da_pretender Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 noe veldig rart skjedde.. jeg fikk en reklame melding fra luresms (registererte meg der da jeg hadde kontantkort) som kostet meg kr.30 jeg får reklame meldinger inni mellom men har aldri lagt merke til at det koster (så mye) penger men siden jeg har skiftet til vanglig abn. går jeg online for å sjekke hvor mye har jeg ringt for inni mellom og det var da jeg oppdaget at en meding kostet meg 30 kroner.. nå har jeg meldt meg av luresms men får meldinger fra andre tjenester/nett sider som koster 1 kr. er det mulig å fjerne meg fra disse tjenester når jeg ikke husker hvor jeg har registeret meg? Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Husker jeg ikke feil, sa har alle slike "reklame" sendere pålakt å stoppe å sende, hvis du bare enkelt å greit, sender "stopp" tilbake.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 står vel som regel at hvis du ikke vil ha denne tjenesten mer, send stop til bl bla bla? noe jeg gjorde var å finne tlf eller bedrift. Søke opp på google, og avbestille derfra. (bare hvis det ikke var mulighet for å stoppe det på melding da såklart) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Telenor og Netcom har dullstendige lister over hvem avsenderene bak de forskjellige nummerene er hvis du lurer. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hadde noe slikt før jeg å. fikk ca 5 meldinger hver dag, som kostet 5kr stykk. tror jeg sendte stopp tilbake 30 ganger, men ingenting skjedde. Fikk tak i firmaet, og ba de stoppe. Ingenting skjedde, og anmeldte de. fikk igjen en del penger da Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei, https://netcom.no/omnetcom/partnere/innhold...kortnummer.html Liste over hvem som eier hvilke tjenestenummer Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du kan jo også ringe inn til kundeservice hos operatøren din, og be om å få lagt inn en CPA-sperretjeneste. Denne sperrer for all utgående- og innkommende SMS fra fire- og femsifrede numre som koster penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå