skylinepower Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hvordan tar jeg av dekslet i front? hvis jeg f.eks skal modde må jeg det Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Frontdekselet får du som regel av ved å bøye ut noen plast huker som sitter på sidene på dekselet. altså inni.. bare ikke knekk dem. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Vanskelig å hjelpe deg når du ikke sier hva slags kabinett du har, men de fleste frontdeksler er festet med noen plasttapper med mothaker, disse kommer du normalt til ved å fjerne ett eller begge sidedekslene. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 jeg ser at det er 2 svarte litt sjoke pinner som kommer fra dekselet. hvordan får jeg presset den ut? Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 klem de sammen en tang funker fint synes jeg. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 får prøvei morgen kanskjeda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå