Gå til innhold

Hvordan få bedre karakter til å kjøpe på QXL

robiwan

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en vare på QXL som jeg skal måte en fyr å betale kontant. Varen selges til fastpris, men når jeg skal prøve å kjøpe får jeg ikke lov, fordi jeg ikke har nok positive anbefalinger....

kjipern det gitt, sende selger spørsmål anngående dette, han setter ned kravene men det hjelper fortsatt ikke. Samme problem.

Hvorfor må det være så forbanna vanskelig... Jeg skal møte fyren, gi han kontanter i hånda, han gir meg varen. Begge smiler og vi går vær til vårt. Hvorfor må jeg ha masse anbefallinger av andre for det?

Noen som har råd til hvordan jeg skal få fiksa denne saken, trenger egentlig varen ASAP?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som eneste måten det. Hvis ikke andre kan gi meg gode karakter da, uten å ha handlet av eller med meg...?

Blir for dumt at jeg må handle med noen andre først, som så skal gi meg god karakter bare for å kjøpe denne varen...

jeg kjenner desverre inge andre som er på qxl....

Lenke til kommentar
Ser ut som eneste måten det. Hvis ikke andre kan gi meg gode karakter da, uten å ha handlet av eller med meg...?

Blir for dumt at jeg må handle med noen andre først, som så skal gi meg god karakter bare for å kjøpe denne varen...

7591498[/snapback]

det var dumt! kansje prøv og handle noe billig som en kortstokk elns?

Lenke til kommentar

7591498[/snapback]

det var dumt! kansje prøv og handle noe billig som en kortstokk elns?

7591506[/snapback]

Ja, men det som er nokså komisk er at varen i seg selv ikke er så fryktelig dyr vi prater om en sum under 300,- her. Blir også for dumt å kjøpe en kortstokk da øker jo summen på varen jeg egentlig skal ha betraktelig....

Lenke til kommentar

broren min og en kamerat har et fint opplegg... De legger ut fiktive auksjoner på lite brukte deler av qxl og sier i fra til hverandre når aukjsonen starter slik at de kan kjøpe av hverandre og på den måten forbedre karakterene sine... Man må seff sørge for at det er totalt uinterresante ting som blir lagt ut for salg. F.eks. "Godt brukt og slitt donald-blad nr. 11 1999, pris kr 1,- budøkning kr 1"

Lenke til kommentar
broren min og en kamerat har et fint opplegg... De legger ut fiktive auksjoner på lite brukte deler av qxl og sier i fra til hverandre når aukjsonen starter slik at de kan kjøpe av hverandre og på den måten forbedre karakterene sine... Man må seff sørge for at det er totalt uinterresante ting som blir lagt ut for salg. F.eks. "Godt brukt og slitt donald-blad nr. 11 1999,  pris kr 1,- budøkning kr 1"

7598170[/snapback]

Det skal man stengt tatt ikke gjøre, men who cares? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...