preje Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Som så mange andre har jeg fått harde pakker til jul deriblant en DVD-brenner merke NEC AD-7173, bulk utgave. Da jeg installerte den i maskina mi, finner Windows XP Pro at den heter OPTIARC Jeg prøver så å finne driver til NEC AD-7173 på nettet, men er ikke kar om å finne det (mulig jeg ikke har leita godt nok) Har også forsøkt å søke etter driver til OPTIARC AD-7173, men samme resultat der. Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg finner en driver til denne brenneren? Jeg har ikke testet å brenne med den ennå, men den leser plater som blir puttet i. Kan jeg bare kjøre den som den er med det som Windows "tror" spilleren heter? Ble litt overrasket at det står OPTIARC og ikke NEC i hardware spesifikasjonene til Windows. Har jeg fått feil brenner kanskje, eller er faktisk NEC og OPTIARC samme brenner? Hvorfor finner Windows den som OPTIARC? Takker på forhånd til de som tar seg tid til å hjelpe i disse romjulstider. Fortsatt GOD JUL til alle Brenneren kommer forresten fra Netshop.no Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Du trenger ikke driver, og det er ingenting galt. Det er bare et navn og ikke noe muffens - bare firmwaren som er slik Lenke til kommentar
preje Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 okej... takk for det.... betryggende å høre. og takk for kjapt svar Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 yes, optiarc har vel offisiellt kjøpt nec, ihvertfall brenner produksjonen. søk på google så står det vel litt mere der. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er vel Sony som har kjøpt NEC? (står Sony-NEC (eller omvendt) på drevet) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Du finner mere om spilleren her : http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=191661 http://www.cdfreaks.com/reviews/Optiarc-AD...er-Preview.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå