Inaktiv bruker 4 Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hei Skal kjøpe ny maskin, sikler på Suntec TH-656 men er litt usikker på 300W strømforsyningen som følger med. Jeg planlegger en AMD maskin, dvd, cd-brenner, 9700 PRO grafikk-kort, 1 Seagate hdd, prossessor vifte og 2 vifter i kabinett. Bør jeg skifte strømforskyningen til en med mer W? (Og i så fall hvilken?) [ Denne Melding var redigert av: Grim Aramis på 2002-11-23 11:34 ] Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 skjermkortet og amd cpu'en din sluker jo strøm. hvis jeg hadde vært deg, ville jeg hatt minst 340w. tenker at du skal ha flere disker osv. i framtiden. da er det kjekt å ha litt ekstra watt!! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 300w holder men kjøp mere hvis du kan. lurt å ha. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg støtter de andre her, 300 watt bør holde men har du muligheten så kjøp litt mer, men det viktigste er at strømforskyninga har god kvalitet, ikke om den har 300 eller 340 watt, jeg har brent meg litt for mange ganger på elendige strømforskyninger (ikke bokstavelig da). AtW Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Well, ser ut til at jeg oppgraderer da :smile: Noen tips på en god, stille strømforsyning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå