The Prodigy Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hei, er på utkikk etter ny optikk til min 350d, per dags dato har jeg kun kit linsa. og nå synes jeg det er på tide med en liten oppgradering. jeg tar stort sett portett hel/halv og mennesker.. linsa skal være til allround bruk. hadde vært fint om det var lyssterk linse, da jeg ikke altid har god lysforhold, dog har jeg ekstern blitz. noen som kan anbefale meg en linse, har søkt her på forumet og lest, men det er vanskelig å se hvilken linse jeg har behov for. Pris så billig som mulig, og ikke over 3-4 tusen. takker Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Denne er vel kanskje den eneste som faller innenfor kravene. Objektivet er skarpt og fint og med lysstyrke på 1:2.8. Byggekvaliteten vet jeg ikke noe om, men for 3500,- skal man ikke forvente allverden. http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37535 Lenke til kommentar
kawak Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Siden du allerede har relativt bra vidvinkel, kunne også tamron 28-75 hvert et alternativ. Selv hadde jeg gått for fastoptikk.... Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 jeg har både 28-75 og canon 50 mm f1,8. Jeg bruger mest tamronen til portræt, men det har også mest været til vennernes børn, og der er det rart med lidt zoom - de sidder ikke stille særlig længe af gangen. Lenke til kommentar
The Prodigy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Skal sjekke disse linsene som er listet her... Jeg merker at den kit linsa ikke er særlig god til hel portrett.. HVordan type linse egner seg godt til dette formål..? Denne linsa Canon EF 50mm f/1.8 II, hvilket bruksområder egner denne seg til..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå