ExizHW Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kom nettopp over smarte-ting.no, vet ikke om det er ny side, men var ny for meg. Noen her som har noen erfaringer? Klarte finne null kontaktinformasjon eller firmaopplysninger, så ble litt nysgjerrig.. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 står kontaktinformasjon nederst på sia da.. =) © 2006 SmarteTing Tlf: 55 90 06 50 - Email: [email protected] Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 står kontaktinformasjon nederst på sia da.. =) © 2006 SmarteTing Tlf: 55 90 06 50 - Email: [email protected] 7590809[/snapback] lol Lenke til kommentar
riroil Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Kom nettopp over smarte-ting.no, vet ikke om det er ny side, men var ny for meg. Noen her som har noen erfaringer? Klarte finne null kontaktinformasjon eller firmaopplysninger, så ble litt nysgjerrig.. 7590783[/snapback] Kontaktinformasjon står nederst på siden ser jeg. Men var veldig lite info om firmaet. Ser at domenet er registrert på NIKKINO BERGEN ENGROS som er et enkeltpersonsforetak. Tar ikke med navnet på personen her, men org nr er: 888696512 [edit] telefonnummeret står på Fjordane Steinindustri AS, men det gikk jo konkurs i 2003 så det er vel feil. Endret 28. desember 2006 av riroil Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Fikk kanskje ikke helt de gode vibbene fra den Webshop'en? Litt dalens og arngrens-preg Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har ingen erfaringer med denne butikken, men kan utifra navnet fastslå en konklusjon: Dette er ikke en butikk jeg noen gang kommer til å handle fra Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Var dette jeg mente med kontaktinformasjon, ordla meg bare litt feil. Firmainformasjon ville vel vært riktig, da jeg trodde det var påkrevd å opplyse om en del ting... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vel "Nikkino Bergen Engros Johnny Sjøvangen" som firmaet heter har i hvertfall en grei kreditvurdering, bedriften vår ville gitt han kreditt (vi er ca 1000 ansatte i Norge) Bedriften er registrert i september i fjor og har sålangt ingen negative merknader, det kan jo bety at han ikke har startet salg enda men jeg heller mer mot at det er et seriøst firma... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå