Guff Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er det noen som har link til den "liksom-testen" om sexvanene dine osv.. og når du onanerer/hvor ofte og om du er jomfru osv? Husker jeg var innpå en sånn engang.. Og når jeg var ferdig å ta den, ble alt jeg hadde svart sendt til en mailadresse.. woho! konservativ_woot.gif men uanset.. Noen som har link til denna "Testen"? Vet den finnes der ute! Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Husker jeg tok denne en gang, for noen år siden. ;P Tror faktisk jeg lagde noe lignende selv, men den er vel borte vekk nå. Hadde vært morsomt å gitt bort denne til noen igjen ja.. De fleste har vel kanskje glemt den. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 husker den også, morsomt need Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Husker den ja. De aller fleste svarte vel bare tull på den, men en jente i klassen svarte helt seriøst :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hvor finnes linken til den da? husker den jeg også, den amn sende den til, så svarte dem, og så fikk du alle svarene (eller er det en annen test?) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ærlig talt, linker til hvordan dere kan lure ut slik informasjon om andre får dere nesten lete opp andre steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg