Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Heisann! Sitter her med en Fujitsu siemens bærbar pc. To hakk til høyre for F12 er det en knapp hvor det står ''Prt Scr'' i en liten rute under ''insert''. Har prøvd alt mulig av ctrl + Prt Scr osv, men får ikke til å lime inn i paint. Noen her som vet hvordan jeg gjør det? Ja, jeg er veldig dårlig på bærbare pc'er, selv om man skulle tro det var det samme som vanlid stasjonær pc! Takk for all hjelp! Endret 28. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Skal vel være nokk å bare trykke prt scr knappen? alltid funket på alle maskiner jeg har prøvd på.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Nope, funker ikke her! Er det da et program hvor jeg kan ta screenshot av skjermen for så å lime inn eller noe da? Ikke fraps, det er ikke freeware.. *EDIT* Fant et veldig bra program til dette. Dette programmet anbefaler jeg! Freeware, lett å bruke, og endel muligheter! Endret 28. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det finst mange program som kan ta skjermskot og lagre direkte til fil. Frå heilt enkle som Grabclipsave (kan lastast ned her), til program med mange fleire mogelegheiter som Screenshot Captor. Eg bruker sistnemnte, og kan anbefale det. Er berre litt stress med registreringa. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har du prøvd Fn+PrtScr (Fn er knappen som er som regel på høyre side av CTRL knappen) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Ja har du sett.. Der funka det! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå