LarsEL Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Pga. hovedkortet mitt må jeg ha SP2 for å installere lyddrivere (noe jeg ikke kan få fordi jeg bruker windows corporate edition som fulgte med pcen) må jeg bruke et ekstra lydkort. I dag bestemte jeg meg for å flytte audiokabelen fra PCen (den man bruker for å koble headset- og USB -portene foran på kabinettet til HK) fra hovedkortet og inn i lydkortet. Dette funka ikke og jeg kobla kabelen tilbake til der den stod (på HK). Nå vil ikke PCen finne lydkortet mitt lengre. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Dobbelsjekka at du plugget den i på rett sted? Samt at det ikke har oppstått noen jordingsfeil? Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Tenker du på om jeg koblet den riktig inn i lydkortet eller HK? Det går kun an å koble den inn på en måte. Hvordan kan en jordingsfeil oppstå? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Når du først åpner pcen og roter rundt inni der kan ganske mye rart skje. Installer lyd-driverne på nytt da. Det er vel bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Kan se om jeg finner driverene igjen. Låner lydkortet av en kamerat sp jeg har ikke modellnavn eller merke. Brukte aida32 til å inne dem, men det kan jeg nok ikke gjøre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå