Dernel Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei! Jeg fikk noen penger til jul,og har bestemt meg for å kjøpe et ps2spill. Jeg er ikke helt sikker på hva slags spill Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Shadow of The Colossus, ein tittel som man må ha. Det er noe av det mest fantastiske eg har spillt uavhengig av platform, mektig eventyr. Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 kjøp deg Resident Evil4 du vil elske det... ellers gta san andreas... også meget godt kjøp... tekken 5? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Enig med mala. God of war også.. om du ikke er redd for blog og vold. Bra story, gameplay og grafikk som presser ps2'en maksimalt. I tillegg ca. 0 loading. Og mulighet for progressive scan via komponent kabel. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Shadow of The Colossus, ein tittel som man må ha. Det er noe av det mest fantastiske eg har spillt uavhengig av platform, mektig eventyr. 7590655[/snapback] Hva går det ut på, og hvilken type spill er det? Endret 28. desember 2006 av Nellemann Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Shadow of the Colossus (som jeg har sett Mala reklamere for flere ganger, bra jobba ) Final Fantasy X Metal Gear Solid 2 & Metal Gear Solid: Snake Eater Killzone Bully --- Litt vanskelig når du ikke forteller hvilken sjanger som får magan din til til å snurpe rømmegrøt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Selve idèen i spillet er simpel. Du blir bedt om å drepe samtlige Colosser som vandrer stille og rolig rundt om i landskapet. Noen er heilt ufarlige, og vil bare leve stille og rolig. Så skal du, liten som du er bestige disse sværa herlighetene og kjøre sverdet ditt hardt og brutalt, ingen spørsmål stillt, inn i såkalte svake punkter. Når disse så omsider faller sørgmodig til grunn står du der, ihvertfall eg følte det eg gjorde til tider var galt. Det er ikkje ofte eg føler medlidenhet for mine "fiender" i spill. Men i dette spillet klaffet alt sammen. Med på ferden din har du hesten Agro, og samspillet mellom disse to er meget bra. Musikken i spillet sammen med eit uslåelig artistisk grafisk uttrykk gjør at alt føles rett. Og man kan til tider lute på om man virkelig sitter å spiller på ein sliten og gammel PS2 Stikk inn på www.fametrailers.com og sjekk ut noen videoer fra spillet der EDIT: Eg har faktisk følt meg som ein levende reklameplaket for dette spillet ja Men dette er noe eg føler alle må oppleve Endret 28. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Viktig editz0r: ICO, fantastisk spill. Løp og kjøp. [...] Når disse så omsider faller sørgmodig til grunn står du der, ihvertfall eg følte det eg gjorde til tider var galt. Det er ikkje ofte eg føler medlidenhet for mine "fiender" i spill. Men i dette spillet klaffet alt sammen. 7590719[/snapback] Kjenner meg igjen der. Fortalte samme regla til en kammerat som konkluderte med at jeg var homo, helt til han prøvde spillet selv. Merkelige greier. Endret 28. desember 2006 av Tiidus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kjenner meg igjen der. Fortalte samme regla til en kammerat som konkluderte med at jeg var homo, helt til han prøvde spillet selv. Merkelige greier. 7590744[/snapback] Jøss, der kom dagens innlegg også Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 guitar hero 7590700[/snapback] støtter den! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Okey ingen råe bilspill å anbefale? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Okey ingen råe bilspill å anbefale? 7590795[/snapback] hvis du vil ha et rått bilspill burde du skaffe et av de siste burnout (takedown eller revenge). en annen spill serie med masse fart og action er SSX snowboarding spillene. ellers støtter jeg mange av forslagene her: MGS3 resident evil 4 God of war vice city san andreas devil may cry 3 tekken 5 synyskt mye bra spill til PS2en Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kvar kan eg få kjøpt ein ferdig modda PS2? Helst slim. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Okey ingen råe bilspill å anbefale? Gran Turismo 4 skuffer ikke, for dem som vil ha en bra racing sim i hvertfall. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bruk pengene på en chip isteden Kvar kan eg få kjøpt ein ferdig modda PS2? Helst slim. 7591112[/snapback] Det er endel på feks qxl, men hold deg vekk fra de som ikke har ORGINAL matrix chip... Eller kjøp deg en uten chip, og send den hit, så monterer vi en for deg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Okey ingen råe bilspill å anbefale? 7590795[/snapback] Har både Revenge og Takedown så tror ikke det nei. INgen andre forslag?? Endret 28. desember 2006 av Nellemann Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Okey ingen råe bilspill å anbefale? Gran Turismo 4 skuffer ikke, for dem som vil ha en bra racing sim i hvertfall. 7591161[/snapback] Den støttes. GT4 er det beste bilspillet jeg har vert borti, viss du liker sim da. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 www.modnet.no har ps2 med chip trur jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå