huber Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Maskina mi vil ikke slå seg av.Stopper opp ved Windows avslutter.Må slå av mwd av/på knappen.Kjører xp Har flasha biosen og etter dette har skanner ikke virka (USB).Fikk meg trådløs mus (USB) og fikk ikke denne heller til å virke. Viste seg at Onchip USB var disabla i bios. Når jeg tenker meg om så har jeg hatt shutdownprob siden Onchip USB ble enabla. Gikk i bios og disabla og maskina slår seg av. Men det er jo kjekt at musa og skanneren virker også.Hva må til for å få dette til. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 kanskje du har brukt en beta bios, bruk en ekte i så fall. Driveroppdateringer er også lurt. Det finnes sikkert et sted der du kan hake av for at win må vente på usb Lenke til kommentar
huber Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Var ikke mye hjelp å få her,men greide omsider å finne ut av dette selv.Etter mye forskning på internett hvor jeg ble rådet til å installere sp1 og mange andre ting som ikke hjalp fant jeg ut at feilen lå i bios.Etter å ha koblet til Onchip USB for å få mus og scanner til å virke kom der opp ett nytt alternativ om støtte for USB keyboard.Koblet denne bort og maskina fungerer som normalt. Lenke til kommentar
Kzug Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hadde nøyaktig samme problemet etter at jeg oppgraderte ei maskin fra Win98 til XP. Den nekta å skru seg helt av. Fikk tips om å gå til kontrollpanelet - trykke power options (har ikke norsk versjon, så aner ikke hva det kalles... tar det derfor på engelsk) - enable APM (advanced power management), og alt har funka fint i lange tider. Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Min maskin begynte plutselig å bruke SINNSYKT lang tid på å slå seg av. Har ikke funnet noen løsning. Først trodde jeg at noe hadde klikket og at den ikke gikk av, men det viste seg at det bare tok veldig lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå