RamGuy Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Noen som vet hvordan jeg kan sette på maskin styrte spillere når jeg lager mine egne "games" på mitt lokale nettverk.. Jeg og en kompis spiller alene, og det er litt stusslig med kun oss to, ville vært fint med noen data styrte i tillegg.. Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Noen som vet hvordan jeg kan sette på maskin styrte spillere når jeg lager mine egne "games" på mitt lokale nettverk.. Jeg og en kompis spiller alene, og det er litt stusslig med kun oss to, ville vært fint med noen data styrte i tillegg.. 7590524[/snapback] Du velger COOP i feltet der du velger gameplay, oppe til høgre i "create-screenen" sammen med conquest osv... Du velger som sagt COOP, dermed er det bare og starte og de datastyrte spillerne skal være der når du kommer inn... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Tusen takk skal du ha, da blir det nok litt mer action på oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå