Mit Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei. Jeg kjøpte mitt Sapphire Radeon X1950Pro-kort for 1-2mnd. siden, har ikke tenkt over TV-utgangen i den tiden men nå la jeg merke til at den nekter og fungere, har nyeste drivere. Jeg testet med mitt gamle X800GT-kort også bare for og være sikker og der fungerer det problemfritt derfor konkluderte jeg med at det måtte være skjermkortet det er noe galt med. Er det noen andre som har samme problem eller er dette et mitt-kort-only-problem? Må bare høre her før jeg eventuellt reurnerer det eller får en annen genial løsning Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Vel siden den er ny og du er helt sikker på at alt er riktig med drivere og kabler er det vel bare å klage. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Ja får ta og sende en mail til SHG og se hva de mener, vil være surt og sende det tilbake og sitte med noe gammelt skit Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja får ta og sende en mail til SHG og se hva de mener, vil være surt og sende det tilbake og sitte med noe gammelt skit 7590565[/snapback] rart mitt fungerer perfekt ,, eneste er att jeg må reboote for og få bildet på tven, så send tilbake ikke bra med noe som ikke virker , Lenke til kommentar
Mit Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 En liten update: Altså, for det første; jeg hater CCC fy fader for noe dritt. men det kan faktisk se ut som TV-ut'en fungerer nesten som den skal, den fungerer ikke med den s-video>coax-overgangen som fulgte med men kun s-video kabelen, TVet mitt liker ikke s-video så det blir svart-hvitt, ikke skjermkortet sin feil det (rart ikke den overgangen ikke fungerer ) For og få det til og fungerer måtte jeg sette TVen som ''primærskjerm'' i den Basic CCC-tingen, da forsvant hovedskermen min og alt var svart, etter en restart virket TVen som den skulle med S-video kabelen MEN det går ikke ann og ha begge skjermene aktivert samtidig så jeg antar det er noe med at driverne ikke er modne nok ennå eller noe sånt alikavel (bra jeg ikke sendte mail til SHG ennå) Eller kan det fortsatt være en liten ''mitt-kort-only-bug'' som gjør at den ikke vil ha to skjermer aktivert samtidig? Og til slutt; jeg har masa på dette før: Når i all verden kommer de nye Omegadriverne?, han har strekt på beina litt lenge nå synes jeg og den siste versjonen av de fungerte ikke med kortet mitt (grunnen til at jeg bruker Catalyst) så jeg må ha noen nye snart Står forsåvidt på siden at Radeon Omega Drivers 3.8.291 støtter Radeon X 1k Series som da høres ut som det skal fungere med mitt kort men nei, noe mer info rundt dette? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 En liten update: Altså, for det første; jeg hater CCC fy fader for noe dritt. men det kan faktisk se ut som TV-ut'en fungerer nesten som den skal, den fungerer ikke med den s-video>coax-overgangen som fulgte med men kun s-video kabelen, TVet mitt liker ikke s-video så det blir svart-hvitt, ikke skjermkortet sin feil det (rart ikke den overgangen ikke fungerer ) For og få det til og fungerer måtte jeg sette TVen som ''primærskjerm'' i den Basic CCC-tingen, da forsvant hovedskermen min og alt var svart, etter en restart virket TVen som den skulle med S-video kabelen MEN det går ikke ann og ha begge skjermene aktivert samtidig så jeg antar det er noe med at driverne ikke er modne nok ennå eller noe sånt alikavel (bra jeg ikke sendte mail til SHG ennå) Eller kan det fortsatt være en liten ''mitt-kort-only-bug'' som gjør at den ikke vil ha to skjermer aktivert samtidig? Og til slutt; jeg har masa på dette før: Når i all verden kommer de nye Omegadriverne?, han har strekt på beina litt lenge nå synes jeg og den siste versjonen av de fungerte ikke med kortet mitt (grunnen til at jeg bruker Catalyst) så jeg må ha noen nye snart Står forsåvidt på siden at Radeon Omega Drivers 3.8.291 støtter Radeon X 1k Series som da høres ut som det skal fungere med mitt kort men nei, noe mer info rundt dette? 7590870[/snapback] oki, jeg får heller ikke jeg til og virke , :s strage, tven min likte heller ikke s-video, men med med overgangen funker det bra, mwn tv og skjerm funker dårlig ,, jeg kjører med Catalyst, så tror ikke det er bare ditt skjermkort , ( men har ikke prøvd meg noe særlig fram) Lenke til kommentar
Mit Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Hmm... rare greier. Jeg har betalt for et skermkort med TV-utgang da vil jeg også ha det uten noen problemer rundt det så er ikke helt fornøyd. kan da hende dette ligger i driverene? Det hjelper ikke meg og ha tv på om ikke den andre skermen fungerer Hvilken versjon av kortet har du? Noen andre med et X1950Pro som kan komme med noen erfaringer (gode og dårlige) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå