Gå til innhold

ridge racer til ps1

c7Nn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, RR5 er på PS2. Mest nye baner, men tror de gamle er med også. Spillet er gammelt nå (PS2 lanserings spill), tror ikke det blir lett å finne.

Forøvrig finnes RR6 til Xbox 360 og det kan kjøpes for 99kr.

7590399[/snapback]

ja fant begge når jeg søkte litt men viste ikke om baner osv..

Lenke til kommentar
Heihei!

til dere som husker ridge racer til playstation 1 (med den svarte bilen osv :D ),

har jeg et spørsmål, finnes det samme spillet med samme baner og biler i en forbedret versjon på playstation 2?

7590369[/snapback]

Du har Ridge Racer og Ridge Racer 2 til PSP da, begge har banene fra 1'ern til PS1 i bedre grafikk enn orginalen. Faktisk så inneholder Ridge Racer 2 alle banene fra RR1, RR Revolution, Rage Racer og RR Type 4 til PS1, samt alle banene fra arkadespillet Rave Racer. :)

Men har du kun PS2 har RR5 banene fra RR1, men det spillet er litt vanskelig å få tak i. Jeg kjøpte det nylig faktisk fra spelbutiken.com, for å bruke med Negcon kontrolleren min. Spillet ser litt kornete ut i forhold til nyere bilspill på PS2 da, men er morro nok til en billig penge.

Lenke til kommentar
Du har Ridge Racer og Ridge Racer 2 til PSP da, begge har banene fra 1'ern til PS1 i bedre grafikk enn orginalen. Faktisk så inneholder Ridge Racer 2 alle banene fra RR1, RR Revolution, Rage Racer og RR Type 4 til PS1, samt alle banene fra arkadespillet Rave Racer.  :)

edit: fant det , men er ikke det samme uten de samme bilene.

Endret av CiRcLe7
Lenke til kommentar
Du har Ridge Racer og Ridge Racer 2 til PSP da, begge har banene fra 1'ern til PS1 i bedre grafikk enn orginalen. Faktisk så inneholder Ridge Racer 2 alle banene fra RR1, RR Revolution, Rage Racer og RR Type 4 til PS1, samt alle banene fra arkadespillet Rave Racer.  :)

edit: fant det , men er ikke det samme uten de samme bilene.

7594199[/snapback]

Det er mange av de samme bilmerkene da, som henger igjen i serien. De ser litt annerledes ut enn orginalene i RR1, men har bare mer moderne design. Hvis du tenker på de bonusbilene som Devil Car og slikt tror jeg de er borte da, men så tror jeg de er borte fra RR5 på PS2 også...

Endret av ResidentDante
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...