Dragonheart Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Neverwinter Nights 2 Codes Debug Mode Codes While playing, hit ~ (Tilde key) to bring up the console. Then type in "DebugMode 1" (without the quotes). You may then use the following codes. .. Ja. Jeg prøver altså å få opp konsollen i spillet. Og i Oblivion så er det jo sånn at man tar opp konsollen på samme måte med ~, bare at det blir | (ovenfor tab) på mitt tastatur og sikkert mange andres og. Norske tastaturer. Mens de engelske har helt annen greie, og jeg får ikke opp konsollen. Prøvd å endret språket fra Norsk til Engelsk på skrivelinja. Funket ikke, skjekket keymapping osv. Kan noen hjelpe? Og ja jeg har prøvd å trykke Enter som vanligvis er for å skrive inn på multiplayer chatten. Men det brukes vel ikke til koder i singleplayer? Uansett, prøvde å skrive en kode, trykket enter, men ble bare stort space (som når du trykker enter i word.) Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hos meg må jeg trykke Alt Gr + \, så Shift + \ Skal også gå ant å skifte hvilken knapp man må trykke på i .ini-filen. Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Hos meg må jeg trykke Alt Gr + \, så Shift + \ Skal også gå ant å skifte hvilken knapp man må trykke på i .ini-filen. 7590356[/snapback] Hvorfor begge deler? O_O Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Vet ikke helt. Alt jeg vet er at det funker Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Vet ikke helt. Alt jeg vet er at det funker 7590414[/snapback] Okei. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå