Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Phonzo Anywhere - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har delvis funnet svar:

Fra en fasttelefon fra Telenor koster det 0,29 kroner per minutt å ringe til 85-serien.

Har også andre operatører lagt seg på samme linje? Utrolig tullete; det er jo ikke større kostnader for de enn ved samtaler til vanlige fasttelefoner. Er dette bestemt fra sentralt hold (PT)?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

85xxxxxx nummer er stedsuavhengige nummer, og er takstert høyere enn geografiske nummer.

Det er kun Phonzo og enkelte softphone produkter som benytter dette.

De aller fleste andre operatører som IPLink, OneCall, Telio osv benytter geografiske nummer.

Endret av Lindenberg
Lenke til kommentar
www.televoip.no har normale nummer og du kan bruke den samme sipboksen du har i dag.  Du forhåndsbetaler inn ringebeløp og har ingen gebyrer.

Faste kostnader pr. mnd.  0,-

Norgestakst 17-08 + helg*  0,09 kr/min

Norgestakst 08-17  0,14 kr/min

Mobil  0,99 kr/min

7591011[/snapback]

www.televoip.no er ikke anbefalt.

* Umulig å få tak i de på telefon (var det når jeg hadde problemer)

telefonen virket nermest koblet av...

* elendig kundeservice, (en feil gjorde at jeg ble trekt 3 ganger et beløp uten å få noe som helst, måtte kontakte min bank for å ordne opp, og ennå er det ikke helt ok)

* kundeservice svarer ca etter to uker eller mer (og mange av e-postene mine forble ubesvarte)

Endret av thor918
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Ingen svarte om Phonzo Anywhere er å anbefale. Noen som vet?

8670976[/snapback]

Jeg har brukt Phonzo Anywhere i over ett år. Jeg er svært fornøyd! Ringer du lite slik som meg er dette en god løsning. Man forhåndsbetaler over internett og slipper sådan å tenke på at det kommer en ekkel gul giro i posten. Ringer du mye ville jeg vurdert "Home".

Ellers er Anywhere slik at man kan ta med seg adapteret hvor som helst i verden og ringe derfra, såfremt det er bredbåndsforbindelse.

Phonzo har en del greie og gratise tilleggstjenester. Selv bruker jeg "Avvise anonyme anrop" Jeg har uansett valgt å ikke stå i telefonkatalogen. http://www.phonzo.no/lesmer/tilleggstjenester

Jeg tror hustelefonen er utdøende, men dette er ett greit supplement til mobil. Mine venner og familie har også Phonzo og da ringer man 100% gratis. I mitt tilfelle blir det stort sett ringt til disse.

Jeg har bare god erfaring med support fra Phonzo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...