Admin'c Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg har et g4 kort som bråker og står i, derfor tenkte jeg og montere en 80mm vifte til å blåse rett opp i hullet til originalvifta der vifta er... Tenkte at det kanskje kunne hjelpe hvis jeg ledet luften opp dit... Tror dere et ark, formet som et kremmerhus holder? agp ------- g4 kort ------- kremmerhus pci1 ------- 80mm Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Tror ikke det trengs. Det er ikke så mye luft som skal til, de småviftene blåser jo ikke så mye. Se på denne monteringen, har her også satt ned spenningen til 7V. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 jeg har laget meg en kapsling i plexiglass som er 5cm lengre enn kortet som jeg har festet en 80mm vifte på enden, har oxo modifisert en socket A kjøler med langsgående ribber til å passe GPU`en. Funker veldig bra i og med at rammen på baksiden av kortet også blir ned kjølt av viften. Hvis du gir meg e-mailen din så kan jeg sende deg et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå