Gå til innhold

Tips til viftestyring

amundsf

Anbefalte innlegg

EDIT: Nå kun 3,5" som er aktuell. Kom gjerne med tips!

Hei!

Noen som har tips til noen gode viftestyringer?

Ønsker:

1. Ikke veldig dyrt.

2. Fint om har med varmemåler.

3. 3,5" eller 5,25" er det samme, men maks en slot uansett hvem av de.

4. Hvis ingen særlig gode grunner til det motsatte er det fint om komplett eller microplex har viftestyringa ettersom jeg uansett skal ha inn en ordre hos hver av de...

Tror det er denne typen vifte jeg har (3 stk.): MIST.

Også har jeg en P4 prosessor i den aktuelle PCen samt bZerk strømforsyning hvis man kan koble disse på styringa også.

Som dere sikkert forstår har jeg ikke vært så veldig mye borte i vifter/ viftestyring før...

På forhånd takk for hjelpen!

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset :)

Men hvordan er det: Er det vanlig å koble CPU og/eller strømforsyningen på viftestyringa?

Har som sagt tre vifter, og mulighet for en til etterhvert (bør i alle fall ha den som en mulighet selvom det kan gå litt tid før den blir satt inn). I så fall har jeg jo hverken plass til CPU eller strømforsyning. Men er det vanlig å montere disse på styringa?

Og, glemte i første mail: Har også en slik drevramme. Men usikker på om den kan kobles til viftestyringa?

Tipset til star har jo fire tilkoblinger, så greit å få noen svar på disse spørsmålene før jeg kjøper...

Håper på litt kjapt svar, da bestillingen helst bør gjøres på denne siden av nyttår.

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Slik det ser ut nå ble "plutselig" alle mine seks 5,25" brønner mine fylt opp.

Finnes det noen viftestyringer i 3,5" som er gode? Vet at de finnes...

Kanskje vanskelig å display på da i alle fall (men det er aboslutt ikke altomgjørende).

Så: Tips til 3,5" vifte som i mer eller mindre grad oppfyller mine ønsker ovenfor? Noen?

- Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...