Gå til innhold

TES: hva går egentlig oblivion ut på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Litt hva du vil...

Du er en person som går rundt i en verden

- og løser 'oppdrag' for folk

- eller stjeler & sniker

- og/eller undersøker huler og dreper monstre.

 

Kort sagt, et rollespill - Du gjør hva du har lyst til, det er ingenting du gjøre...

Lenke til kommentar
hallo!

 

Nå har jeg tenkt å begynne å spille Oblivion, men har ikke fått spillet enda.

 

Så hva går egentlig spillet ut på?  skal enn redde en frosk eller hva er det? :p

7589864[/snapback]

 

Hehe ja det er en rase i spillet som heter Argonians som ligner litt på frosker, og jeg vet det finnes noen quests der du skal redde noen av disse, så du har forsåvidt litt rett i det du skriver :)

Lenke til kommentar
Oblivion is set within the province of Cyrodiil, the heartland and Imperial capital of Tamriel. Emperor Uriel Septim VII, is assassinated in flight from his own palace, but just before he dies he passes to you - the foreordained of his dreams - the mystic Amulet of Kings. The adventure begins with the quest to find Uriel's lost and illegitimate son, the only heir to the throne. In a world where the forces of darkness seek their ultimate dominion over the ranks of man and mer alike, you alone stand between the future of Tamriel and the gates of Oblivion.
Lenke til kommentar

Som i alle rollespill skal du redde verden. Som i alle rollespill kan du velge ulike måter (sverd, bue, magi) å gå frem på. Som i alle åpne rollespill kan du drite i dette og gjøre hva fanden som enn måtte falle deg inn før, etter eller innimellom. Selv er jeg i level 14 og har nesten ikke begynt på mainquesten. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...