Laserbeam Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvordan legger man inn bilder på iPod manuelt? jeg har hatt problemer med det og iTunes ser ut til å ikke finne bildene jeg prøver å legge inn der (Bruker XP Pro). Og jeg har nyeste versjonen av iTunes og jeg har oppdatert iPoden. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 ingen som vet??????? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvilken iPod har du? Nano? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er ikke mulig... iTunes ja, hva er problemet?? Det funker flott for meg!! Jeg har en iPod Video 60GB Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 jeg skjønner egentlig ikke hva som er problemet med iTunes, den bare ikke vil overføre bildene eller musikk eller noe! og jeg har tilogmed nyeste versjonen og jeg har oppdtart iPoden (det eneste som funker med iTunes for meg) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 På iTunes må du velge en mappe du skal hente bildene fra. Jeg har foreksempel laget en mappe i mine bilder som heter iPod. Da kopierer iTunes alt inn.. Har du gjort det? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) nei, har gjort det nå og det funka D: takk. Endret 9. januar 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå