John Keats Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 mhm... huntere trenger gear for stats, ikke armor. har huntere aggro er det cheatah og conc kite til warr får aggro. 7601596[/snapback] fixed Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 I dag var jeg ( level 38 hunter ) i RFD.. Alt gikk greit helt frem til Glutton da det droppa: Fleshhide Shoulders Leather +5 Strenght +6 Agility +15 Stamina Jeg som hunter needer, samme gjør roguen og jeg vinner, greit nok tenker jeg og vi puller videre.. Men etter et minutts tid kommer det første raseriutbruddet fra roguen med en hel preken i CAPS om at jeg burde skaffe meg Herods Shoulders fra SM på level 40. Herods Shoulder: Mail +5 Strenght +15 Stamina Jeg forklarer så godt jeg kan at hunters trenger ikke mailarmor når de levler siden petten tar skade, og at det er rimelig ubrukelig med strenght, roguen gir seg ikke og fortsetter med å si at jeg uansett burde passe siden det er leather. diskusjonen fortsetter med at han slenger dritt og jeg forklarer tilbake at jeg trenger den like mye som han. ( jeg blir vel litt mer frekk etterhvert som han fortsetter ) Til slutt kommer vi til siste boss der denne dropper: Deathchill Armor Mail +3 Stamina +9 Intellect +20 Spirit Jeg needer den også siden spirit hjelper meg til å få mindre downtime, og siden jeg ikke har noe bra enda ( grønn chest fra wailing caverns lol ) Roguen tar HS med en gang og etterpå når jeg kommer til Orgrimmar står han og spammer i General chat om at jeg er en idiot man ikke burde groupe med.. Synes dere det var riktig av meg å neede på disse to tingene? 7589679[/snapback] Tror jeg hadde blitt litt sur egentlig ^^ siden du kan brukde herodes shoulders og de er bare 6mindre agi mens roguen ikke kan det, Tenkt litt på at han må inn enda engang der og kansje den ikke dropper, men joa du trenger den men du burde passet til fordel får roguen Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Nok en gang.. Hva gir Herodskuldrene meg? +5 str ( ubrukelig ), 15stamina (Samme som på fleshhide ) og litt mer armor ( ubrukelig for å levle med ) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nok en gang.. Hva gir Herodskuldrene meg? +5 str ( ubrukelig ), 15stamina (Samme som på fleshhide ) og litt mer armor ( ubrukelig for å levle med ) 7688633[/snapback] Altså var det greit av deg å neede. Tror jeg ville gjort det samme, selv om jeg ville blitt litt ergelig som rogue. Lenke til kommentar
Sigurdn Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er ikke akkurat fair for leather klassene at du roller på et leather item hvis du kan bruke mail, men siden du ikke hadde lvl.40 enda ser jeg ikke noen grunn til at du ikke skulle få needa på de.. -- Angående den ZG maska, så ville jeg blitt irritert hvis den hadde blitt gitt til en som kan bruke mail/plate hvis noen leather brukere hadde trengt den. Det er ikke alle som raider hele tiden, eller er med i en god raid guild. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Det er ikke akkurat fair for leather klassene at du roller på et leather item hvis du kan bruke mail, men siden du ikke hadde lvl.40 enda ser jeg ikke noen grunn til at du ikke skulle få needa på de.. -- Angående den ZG maska, så ville jeg blitt irritert hvis den hadde blitt gitt til en som kan bruke mail/plate hvis noen leather brukere hadde trengt den. Det er ikke alle som raider hele tiden, eller er med i en god raid guild. 7688742[/snapback] Akkurat, derfor har ikke alle warriors / hunters mulighet for å skaffe en god DPS-hjelm om de ikke er med en god guild Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ingen av dem er bra for en hunter :punktum: Fleshhide Shoulders er sannsynligvis aller best for en feral druid, 15 stamina blir vel noe i overkant av 200hp i bear med talenter, hunter trenger ikke mye stamina før 60. Herods shoulders er en warriors siste steg før plate, ubrukelig for hunter. (samme med all annen mail i SM). Deathchill Armor er ikke ille pga. brukbar int og høy spirit, men det finnes bedre grønt (Nightscape sakene f.eks). "of the Monkey" utstyr som noen foreslår er overvurdert, du får masse stamina som du strengt tatt ikke trenger pre-60 (hunter er klassen som tar absolutt minst skade). Atk-pow > agi > Int > stamina/spirit Kort sagt, det finnes bedre grønt enn alle disse tre for en hunter. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er vel ikke alle som er nerder på det spillet og har oversikten over alt utstyret man kan få tak i og derfor kanskje vurdere å passe.. synes det var helt greit at du needed=), og han roguen er ikke god oppi huet=) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nok en gang.. Hva gir Herodskuldrene meg? +5 str ( ubrukelig ), 15stamina (Samme som på fleshhide ) og litt mer armor ( ubrukelig for å levle med ) 7688633[/snapback] så altså Eneste grunnen til og ta det var at du får 6agi du vet du kan finne Green shoulders med over 6agi :S så hvorfor tar du ikke de? en rogue trenger ALLE stats ikke bare 1sånn som du gjør av de da.... Lenke til kommentar
Sigurdn Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er ikke akkurat fair for leather klassene at du roller på et leather item hvis du kan bruke mail, men siden du ikke hadde lvl.40 enda ser jeg ikke noen grunn til at du ikke skulle få needa på de.. -- Angående den ZG maska, så ville jeg blitt irritert hvis den hadde blitt gitt til en som kan bruke mail/plate hvis noen leather brukere hadde trengt den. Det er ikke alle som raider hele tiden, eller er med i en god raid guild. 7688742[/snapback] Akkurat, derfor har ikke alle warriors / hunters mulighet for å skaffe en god DPS-hjelm om de ikke er med en god guild 7688786[/snapback] Men hvis man er med i et ZG raid så vil ikke en druid/rogue neede hvis det dropper en god mail hjelm.. Så hunteren skal da ha større sansynlighet for å få et bra item enn en druid/rogue ? Det virker tåplig. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Du hadde like mye rett som roguen i å neede på de skuldrene. Chesten er jo egentlig Shaman/pala item, suger egentlig for hunters... Menmen, upgrade er upgrade. Og at folk sier at hunters MÅ bruke mail, det er feil. Det finnes mange leather ting som faktisk er bedre under levle perioden enn det man kan få av mail. Sånn som at de leather skuldrene der, er MYE bedre enn herods shoulder til hunters. Herods shoulder er så og si ubrukelige for huntere imo. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Nok en gang.. Hva gir Herodskuldrene meg? +5 str ( ubrukelig ), 15stamina (Samme som på fleshhide ) og litt mer armor ( ubrukelig for å levle med ) 7688633[/snapback] så altså Eneste grunnen til og ta det var at du får 6agi du vet du kan finne Green shoulders med over 6agi :S så hvorfor tar du ikke de? en rogue trenger ALLE stats ikke bare 1sånn som du gjør av de da.... 7688855[/snapback] Ja for jeg kan bare finne et grønnt item når jeg vil med bedre stats.. Er 47 nå og det har enda ikke droppa noe med bedre stats.. Chesten har jeg riktignok bytta ut. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nok en gang.. Hva gir Herodskuldrene meg? +5 str ( ubrukelig ), 15stamina (Samme som på fleshhide ) og litt mer armor ( ubrukelig for å levle med ) 7688633[/snapback] så altså Eneste grunnen til og ta det var at du får 6agi du vet du kan finne Green shoulders med over 6agi :S så hvorfor tar du ikke de? en rogue trenger ALLE stats ikke bare 1sånn som du gjør av de da.... 7688855[/snapback] Ja for jeg kan bare finne et grønnt item når jeg vil med bedre stats.. Er 47 nå og det har enda ikke droppa noe med bedre stats.. Chesten har jeg riktignok bytta ut. 7688926[/snapback] burde være enkelt og finne noen shoulders med bedre en 6agi :S tror jeg kan finne det på 2sec på AH og pleier ikke koste så mye,,, Vis man velger noen shoulders får bare 1stats burde du dritt i de, siden rogue trenger alle statsa Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Helt ærlig så driter jeg i om de andre trenger det mer enn meg så lenge det er upgrade for meg Hadde det vært guildrun hadde jeg passa men randoms gir jeg så langt faen i som det er mulig. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Helt ærlig så driter jeg i om de andre trenger det mer enn meg så lenge det er upgrade for meg Hadde det vært guildrun hadde jeg passa men randoms gir jeg så langt faen i som det er mulig. 7689004[/snapback] Akkurat, med en slik holdning bidrar du med til at pugs blir enda værre. Det akkurat det med at "Jeg gir faen i alle andre" som en del wow spillere har som holdning, som sørger for at random grupper går til helvete. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Disse "randomsa" er de spillerene du absolutt ikke vil ha med i en PuG uansett.. En av de mange warriorene med full valor og ice barbed spearm eller valor palaene som løper rundt. Så nei, er nok ikke jeg som sørger for at grupper går til helvette. Heller andre folk som ikke skjønner hvordan world of warcraft virker. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Disse "randomsa" er de spillerene du absolutt ikke vil ha med i en PuG uansett.. En av de mange warriorene med full valor og ice barbed spearm eller valor palaene som løper rundt. Så nei, er nok ikke jeg som sørger for at grupper går til helvette. Heller andre folk som ikke skjønner hvordan world of warcraft virker. 7689104[/snapback] Så vidt meg bekjent er World of Warcraft bygd opp rundt lagspill. Jeg skiller ikke mellom spillere pga gear, har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. For meg er det viktig at spillere har bra holdninger, og at dem gjør det dem skal. Når du ettertrykkelig sier du gir faen i alle andre er du den spilleren som ikke skjønner hvordan Teamplay, og World of Warcraft fungerer. Husk at vi har alle vært færske i det spillet her engang. Ikke døm folk pga gear dem går rundt med. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Disse "randomsa" er de spillerene du absolutt ikke vil ha med i en PuG uansett.. En av de mange warriorene med full valor og ice barbed spearm eller valor palaene som løper rundt. Så nei, er nok ikke jeg som sørger for at grupper går til helvette. Heller andre folk som ikke skjønner hvordan world of warcraft virker. 7689104[/snapback] Så vidt meg bekjent er World of Warcraft bygd opp rundt lagspill. Jeg skiller ikke mellom spillere pga gear, har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. For meg er det viktig at spillere har bra holdninger, og at dem gjør det dem skal. Når du ettertrykkelig sier du gir faen i alle andre er du den spilleren som ikke skjønner hvordan Teamplay, og World of Warcraft fungerer. Husk at vi har alle vært færske i det spillet her engang. Ikke døm folk pga gear dem går rundt med. 7689190[/snapback] helt enig med deg, og Gear har ikke ALT og si alltid, har selv Dengt en Lvl 60 warrior med full High warlord og 2h axe high warlord ,, i gamle dager før nye talent med min rogue 60 med CRAPY gear og ingen epic vis jeg ikke husker feil ^^ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Altså... Når en spiller går rundt med FULL tier0 ( Nei har ikke oppgradert det til 0.5 ) Så lyser det idiot lang vei.. Men dette var ikke det jeg vil fram til.. Jeg har ikke noe å tjene på å passe gear til f.eks paladins som er " Oh leeet DPS" og samtidig flyr rundt med valor / rend sin polearm. Merker fort når du spiller med folk som faktisk kan oppnå noe i spillet og har evnen til å skjønne rollen sin i et instance. Lenke til kommentar
Superkjegle Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Jeg mener det var feil av deg å rulle på leather shoulders'a, det er å waste'e en item som rogue'en kunne brukt en stund. Du kommer høyst sannsynligvis til å bytte dem ut rundt level 40 (har spillt opp 3 hunters, på 40 stikker man på AH og fyller opp med mail/henter SM pieces i banken). Hunters har ofte samme problem i SM, warriors som needer på mail stuffet. En Scarlet piece droppa for meg en gang, men en 33 warrior need'a og vant den. Item'en hadde level req 37. Skikkelig WASTE av en bra mail item, og er nok omtrent slik rogue'en din følte det.. Endret 10. januar 2007 av Superkjegle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå