John Keats Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Det værste som finnes er priester og mager som tar dreadmist mask fra warlocks. 7590499[/snapback] Hadde den med magen min, så ikke noe galt i det selvom warlocken trengte ( dette var riktignok før du kunne oppgradere til 0.5, hadde en warlock trengt den nå og jeg var med magen og han hadde en del deathmist så hadde jeg passa ) Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg hadde til og med de skuldrene på warrioren min en liten periode Men ja det er vel "ok" at du needer på en slik item, selv om jeg aldri hadde gjort det selv, kun pga at hunters kan bruke mail på 40, og at det ofte blir krangler og dritt ut av slike ting. Hadde i såfall diskutert det før bossen\instancen, er så lei av loot krangler Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hadde de skuldrene på druiden min, vant over en hunter og rogue, hunteren leava guildet vi var i hop, og roguen som var GM kicka meg. Angrer ikke et sekund på at jeg vant dem Lenke til kommentar
nih Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Som en hunter burde du egentlig ikke ha rollet på noen av de itemsene, som en annen har sagt før meg, of the monkey gear er mye mye bedre. Pet's scaler jo nå med hvor mye AC/Attack Power du har også, dermed er det nok lurest om du skaffer deg mest mulig mail armor når du blir level 40. Fleshhide shoulders er helt greie for en hunter, men når jeg var i samme tilfelle så droppet jeg og rolle fordi jeg viste at jeg kom bare til og bruke de i totalt to levler mens de vil vare mye mye lengre for en rogue/feral druid. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Tja.. selvom jeg kan bruke mail på 40 så MÅ jeg ikke bytte ut alt leatheret med mail, ikke alltid like lett å finne god level 40 mail. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har tapt mot noob hunter på den itemen som rogue mange ganger før.. når skal dere lære dere at dere SKAL bruke mail?!?!? Kunne jeg ha sagt hadde jeg vært skikkelig dum. Men du har like stor rett til å rolle på den som roguen, at det er mail spiller ingen rolle i det hele tatt. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Synes det er fair at du roller på den, hunter bruker ikke armor til noe spesiellt uansett, så det er statsen som teller. Om han spammer dritt om deg i general osv kan du bare reporte ham så får han 3 hour suspend, samme om du har gjort noe galt eller ikke. (Kallte selv en dritt som ninja en epic BwE øks i UBRS en gang en fucking ninja, og han reporta meg og jeg fikk 3 hr suspend, selv om gm kunne se at han dreiv og erta meg på seg etterpå) men uansett, du har like mye rett på dem som en rogue imo. Endret 28. desember 2006 av Kandalf Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Den mail-chesten brukte jeg selv som hunter helt fram til lvl 45 elns. Det finnes svært lite mail-chest-armors på den lvlen uansett. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 "It's just pixles" Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Skeptisk på den Deathchill Armor Mail +3 Stamina +9 Intellect +20 Spirit ... of the Monkey item er bedre enn de vil jeg si. Men ellers så ser jeg ingen grunn til å ikke rolle på det andre. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 enig, jeg er agility hore og tar det forann ALLE andre stats. (med måte selfølgelig). ser mange huntere offre ALT av agi for 5% critt eller noe sånt.. trist Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 enig, jeg er agility hore og tar det forann ALLE andre stats. (med måte selfølgelig). ser mange huntere offre ALT av agi for 5% critt eller noe sånt.. trist 7600040[/snapback] Tja, agility er jo ikke så veldig bra lenger til hunters etter nerfen.. Vil foretrekke +crit og +AP Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 jasså? Du vet at vi nå trenger kun 25 agi for 1 crit osv? Så agi fremfor AP som før. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 jasså? Du vet at vi nå trenger kun 25 agi for 1 crit osv? Så agi fremfor AP som før. 7600304[/snapback] Det har jeg ikke fått med meg Btw, var det ikke 46agi = 1%crit før? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 56 agi pr crit, men nå er det 25 eller 26 for 1 crit. Samme gjelder dodge. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jaha? Trodde det var 33 elno agi pr. crit nå jeg på lvl 60? Uansett, blir ikke mye agi items å finne i bc, så ikke noe vits i tenke 'all agi' lenger. Du får latterlig lav attackpower om du bare skal gå for agi btw, særlig som de eneste *gode* pvp specsene, heavy BM og heavy MM. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 altså.. du var level 38... Huntards kan vel ikkje bruke mail før på level 40? altså du kunne ikkje bruke mail enda... Eg hadde ikkje blitt forbanna på deg om eg hadde vore med roguen min. Men blei litt sur når en huntard rolla på den røde maska som man får i ZG.. husker ikkje heilt ka den heittte.. men den er litt bedre enn Shadowcraft cap... Men eg såg det var nokre andre som blei skikklig forbanna og skriev i /g "omfg n00b huntard! rogue mask :S gimme!" Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Her gjelder det bare å snakke sammen. Skjønner godt at roguen hadde veldig lyst på skuldrene. Dette burde han gitt uttrykk for med en gang, så hadde det kanskje ordnet seg. Roguen kan ikke uten videre regne med at alle andre skal vite at han kunne drept for de. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 altså.. du var level 38... Huntards kan vel ikkje bruke mail før på level 40?altså du kunne ikkje bruke mail enda... Eg hadde ikkje blitt forbanna på deg om eg hadde vore med roguen min. Men blei litt sur når en huntard rolla på den røde maska som man får i ZG.. husker ikkje heilt ka den heittte.. men den er litt bedre enn Shadowcraft cap... Men eg såg det var nokre andre som blei skikklig forbanna og skriev i /g "omfg n00b huntard! rogue mask :S gimme!" 7601162[/snapback] Soleklar hunter/rogue/druid maske. Er bare ZG so no big deal, roller på det man trenger. Needa maska med warrioren min også før jeg fikk lionheart Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 mhm... huntere trenger gear for stats, ikke armor. har huntere armor er det cheatah og conc kite til warr får aggro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå