Gå til innhold

Riktig av meg å neede på denne?


Anbefalte innlegg

Altså... Når en spiller går rundt med FULL tier0 ( Nei har ikke oppgradert det til 0.5 ) Så lyser det idiot lang vei.. Men dette var ikke det jeg vil fram til.. Jeg har ikke noe å tjene på å passe gear til f.eks paladins som er " Oh leeet DPS" og samtidig flyr rundt med valor / rend sin polearm.

 

Merker fort når du spiller med folk som faktisk kan oppnå noe i spillet og har evnen til å skjønne rollen sin i et instance.

7689266[/snapback]

 

Hva har dette med at du ninjaet shoulders får 1stats? noe du kunne fått bedre med og Crafte gear får 1g eller noe,

 

en annen ting vis en fyr går med full tier0 og ikke oppradere det kan det være han har gått mye der det droper kansje? og jeg som mange gidder ikke oppgradere det får en 100g :S minst får bare litt av det,

 

Rogue = Leather

Hunter = mail

 

Du trengte 1stats

han trengte alle

 

Du kan få craftet / eller kjøpe på AH bedre shoulders

det kan ikke han vis han ikke vill ut med noen titals G kanskje 30-50g minst får noen blue boe på den lvl

 

så plz l2p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og der beviste du netopp hvor firkantet ditt syn på dataspillet wow er ved å si at rogue = leather og hunter = mail.

7689411[/snapback]

 

Mener det er det kan bruke

 

En hunter er heldig og kan bruke mail

mens rogues bare bruker Mail

 

Mener ikke at de BARE skal bruke Mail og BARE leather men vis en SWEET atk power leather item med agi og str droper er den prio til roguen siden den er lether,, seff vis de sier det er greit er det noe annet

Lenke til kommentar

Hunters har ofte samme problem i SM, warriors som needer på mail stuffet. En Scarlet piece droppa for meg en gang, men en 33 warrior need'a og vant den. Item'en hadde level req 37. Skikkelig WASTE av en bra mail item, og er nok omtrent slik rogue'en din følte det..

7689361[/snapback]

Hmm.. Her var det vel du som lignet ninjaen. Eller går du i meele ofte?

Lenke til kommentar
Og der beviste du netopp hvor firkantet ditt syn på dataspillet wow er ved å si at rogue = leather og hunter = mail.

7689411[/snapback]

Agreed. Noe leather gear er faktisk bedre enn mail gear i den levelen, og hunter skal egentlig ikke trenge all verdens med armor.

7689432[/snapback]

 

 

Agreed? han har selv sagt at han ikke trenger str (shoulders i SM har str derfor han ikke ville ha de) og han sier også at han ikke får så mye damage på seg altså trenger han ikke så mye Stam...

 

altså han tar de shoulders BARE fordi de har 6+ agi noe som er WAIST og gjøre ... når roguen trenger alle statsa

Lenke til kommentar

Hunters har ofte samme problem i SM, warriors som needer på mail stuffet. En Scarlet piece droppa for meg en gang, men en 33 warrior need'a og vant den. Item'en hadde level req 37. Skikkelig WASTE av en bra mail item, og er nok omtrent slik rogue'en din følte det..

7689361[/snapback]

Hmm.. Her var det vel du som lignet ninjaen. Eller går du i meele ofte?

7689484[/snapback]

 

egentlig ikke jeg spiller warrior og hadde passet mail vis hunteren trengte den og jeg hadde noen som var bare litt dårligere, hvorfor? fordi jeg har ikke noe problem med og vente litt så gå ulda på lvl 40 og skaffe de glovsa der,,,, eller andre stedere eneste mail item jeg enda har på min warrior fra sm er Head Fra herod og de kvitter jeg med snart bruker de når jeg grinder med shaman (dama) men nå skal dere vite at det var Ingen hunter eller noen som trengte hjelmen når jeg gikk der.

Lenke til kommentar
DaXon må være norges verste wowspiller..

7689464[/snapback]

 

Har du noen gang sett meg spille?

kjender du meg? så hvorfor sier du det da?

7689479[/snapback]

Fordi du har så jævlig liten forståelse av spillet og du sier så utrolig mye dumt.

7689490[/snapback]

 

og du sier mye smart?

du tror at han hunteren ikke ninja ffs L2Read?

han tar de får 1stats mens en rogue trenger alle stats

7689531[/snapback]

Den itemen er veldig nice for en hunter på den lvlen. Den eneste dps økningen han får er av den agi som er på den, men pettet for en viss % av statsa til hunteren så all den staminaen veldig nice.

 

Dessuten er det bra med litt ekstra stamina hvis han kommer i nærkamp i pvp engang også.

Lenke til kommentar
Agreed? han har selv sagt at han ikke trenger str (shoulders i SM har str derfor han ikke ville ha de) og han sier også at han ikke får så mye damage på seg altså trenger han ikke så mye Stam...

 

altså han tar de shoulders BARE fordi de har 6+ agi noe som er WAIST og gjøre ... når roguen trenger alle statsa

7689498[/snapback]

Har du noen anelse om hva en hunter trenger? Jeg har ingen uberimba high lvl, men jeg forstår at hunters trenger agility for ranged AP, intellect for mana, stamina for HP og spirit for mana regain.

Lenke til kommentar

Hunters har ofte samme problem i SM, warriors som needer på mail stuffet. En Scarlet piece droppa for meg en gang, men en 33 warrior need'a og vant den. Item'en hadde level req 37. Skikkelig WASTE av en bra mail item, og er nok omtrent slik rogue'en din følte det..

7689361[/snapback]

Hmm.. Her var det vel du som lignet ninjaen. Eller går du i meele ofte?

7689484[/snapback]

 

Hva er det du sier? Hunters skal bruke cloth fordi de ikke skal melee'e?

Bullshit, hunters skal bruke mail fra level 40, fordi spillet er sånn.

 

I noen veeldig få tilfeller har leather/cloth bedre stats, men hvis man ikke er ett egoistisk asshole, så skjønner man at en bitteliten upgrade for seg selv er mye mindre enn enn huge upgrade for en klasse som er ment å bruke en item.

 

Hunters har håpløst dårlig mitigation, og all AC de kan stacke på seg er rein skjær bonus. Joda, jeg står og skyter med gunnern mesteparten av tiden, men ofte er det ikke plass, eller i pvp hvor man ikke får stå i fred, da er mail AC mye bedre enn cloth/leather med bra stats.

Lenke til kommentar

da burde og kunne han Passet de og skaffet seg herodes shoulders...

de har samme stats med 6mindre agi..

 

Jeg har en low life hunter så skal ikke si så mye om scalering og alt det dere... men jeg vet at det er idiotisk av han og ta de han kan også gå på AH og skaffe seg bedre Shoulders med Agi / int

Lenke til kommentar

Hunters har ofte samme problem i SM, warriors som needer på mail stuffet. En Scarlet piece droppa for meg en gang, men en 33 warrior need'a og vant den. Item'en hadde level req 37. Skikkelig WASTE av en bra mail item, og er nok omtrent slik rogue'en din følte det..

7689361[/snapback]

Hmm.. Her var det vel du som lignet ninjaen. Eller går du i meele ofte?

7689484[/snapback]

 

egentlig ikke jeg spiller warrior og hadde passet mail vis hunteren trengte den og jeg hadde noen som var bare litt dårligere, hvorfor? fordi jeg har ikke noe problem med og vente litt så gå ulda på lvl 40 og skaffe de glovsa der,,,, eller andre stedere eneste mail item jeg enda har på min warrior fra sm er Head Fra herod og de kvitter jeg med snart bruker de når jeg grinder med shaman (dama) men nå skal dere vite at det var Ingen hunter eller noen som trengte hjelmen når jeg gikk der.

7689521[/snapback]

 

Tror du bør se litt på hvem som får mest ut av Scarlet settet ave warrior og hunter, hvem som trenger strength etc. Det er ikke slik at alle plate greens slår blue mail for warrior rundt level 40.

Lenke til kommentar

Hunters har ofte samme problem i SM, warriors som needer på mail stuffet. En Scarlet piece droppa for meg en gang, men en 33 warrior need'a og vant den. Item'en hadde level req 37. Skikkelig WASTE av en bra mail item, og er nok omtrent slik rogue'en din følte det..

7689361[/snapback]

Hmm.. Her var det vel du som lignet ninjaen. Eller går du i meele ofte?

7689484[/snapback]

 

Hva er det du sier? Hunters skal bruke cloth fordi de ikke skal melee'e?

Bullshit, hunters skal bruke mail fra level 40, fordi spillet er sånn.

 

I noen veeldig få tilfeller har leather/cloth bedre stats, men hvis man ikke er ett egoistisk asshole, så skjønner man at en bitteliten upgrade for seg selv er mye mindre enn enn huge upgrade for en klasse som er ment å bruke en item.

 

Hunters har håpløst dårlig mitigation, og all AC de kan stacke på seg er rein skjær bonus. Joda, jeg står og skyter med gunnern mesteparten av tiden, men ofte er det ikke plass, eller i pvp hvor man ikke får stå i fred, da er mail AC mye bedre enn cloth/leather med bra stats.

7689637[/snapback]

 

ganske enig med deg der, med untaket av vis Ingen trenger de og de er en liten uppgrade da kan du bare ta de,, men han trenger den Roguen altså og de er bedre uppgrave får han en deg...

tror jeg brukte de shoulderene en Lang stund vis jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
da burde og kunne han Passet de og skaffet seg herodes shoulders...

de har samme stats med 6mindre agi..

 

Jeg har en low life hunter så skal ikke si så mye om scalering og alt det dere... men jeg vet at det er idiotisk av han og ta de han kan også gå på AH og skaffe seg bedre Shoulders med Agi / int

7689639[/snapback]

kjøpe items er bortkasta penger når man lvler. Fleshhide shoulders er bedre enn herods shoulders så hvorfor skaffe seg noe som er dårligere?

Lenke til kommentar

Hunters har ofte samme problem i SM, warriors som needer på mail stuffet. En Scarlet piece droppa for meg en gang, men en 33 warrior need'a og vant den. Item'en hadde level req 37. Skikkelig WASTE av en bra mail item, og er nok omtrent slik rogue'en din følte det..

7689361[/snapback]

Hmm.. Her var det vel du som lignet ninjaen. Eller går du i meele ofte?

7689484[/snapback]

 

Hva er det du sier? Hunters skal bruke cloth fordi de ikke skal melee'e?

Bullshit, hunters skal bruke mail fra level 40, fordi spillet er sånn.

 

*snip*

7689637[/snapback]

 

Tenkte mer på at scarlet settet baserer seg på STRENGHT, noe som hunter har like mye bruk for som spell damage.

Lenke til kommentar
Tråder som dette er grunnen til at spøken; HUNTER ITEM dukket opp, takk for at du holder ((myten)) om huntere som roller på alt i live.

7689740[/snapback]

 

hvem var den ment til ? jeg er litt trøtt så får ikke alt med meg :p hehe

7689797[/snapback]

 

Har ikke lest hele tråden, men de som rollet mot rogue/druiden som egentlig har mest bruk for shoulderne.

Lenke til kommentar

Hvis spillet hadde vært sånn som du sier Superkjegle, så hadde de restricta cloth til Prester, Mages og Warlocks. Leather til Rogues og Druids. Mail til Hunters og Shamans. Plate til Paladins og Warriors. Men sånn er det ikke, fordi blizzard har lagt opp til at for eksempel hunters kan bruke leather gear som har stats som passer bra til klassen, eller paladins skal få lov til å ta litt cloth healing gear fordi de trenger litt + healing. ^^

Lenke til kommentar

haha , må le når jeg leser dette....

jeg selv har spilt prest lenge nok ;p

La oss nå si at jeg trenger DPS gear på presten min...noe jeg har svært lite av ettersom jeg har raida nesten hele "livet" til presten med healing gear.

Altså la oss si at jeg tilfeldigvis hadde vært i ZG og http://www.thottbot.com/?i=51756

dropper , da vil jeg si det er like mye lov for en druid som er balance å rulle på den som det er for meg som prest , begge to trenger like mye...om det er leather eller ei betyr ingenting.

 

og som kjobben sa :

 

Du hadde like mye rett som roguen i å neede på de skuldrene. Chesten er jo egentlig Shaman/pala item, suger egentlig for hunters... Menmen, upgrade er upgrade.

 

Og at folk sier at hunters MÅ bruke mail, det er feil. Det finnes mange leather ting som faktisk er bedre under levle perioden enn det man kan få av mail. Sånn som at de leather skuldrene der, er MYE bedre enn herods shoulder til hunters. Herods shoulder er så og si ubrukelige for huntere imo.

7688919[/snapback]

 

Enig i alt kjobben sier her , tenk om paladins ikke fikk love til å bruke cloth!

Som jeg nevnte er jeg selv prest og bruker

Robes of the Guardian Saint .

Den er jo sykt bra til healing for både priest, pala og druid!

jeg syns den har like stor rett til å gå til hvem som helst av de 3 klassene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...