Gå til innhold

Riktig av meg å neede på denne?


Anbefalte innlegg

I dag var jeg ( level 38 hunter ) i RFD.. Alt gikk greit helt frem til Glutton da det droppa:

 

 

 

Fleshhide Shoulders

 

Leather

+5 Strenght

+6 Agility

+15 Stamina

 

 

Jeg som hunter needer, samme gjør roguen og jeg vinner, greit nok tenker jeg og vi puller videre.. Men etter et minutts tid kommer det første raseriutbruddet fra roguen med en hel preken i CAPS om at jeg burde skaffe meg Herods Shoulders fra SM på level 40.

 

 

 

Herods Shoulder:

 

Mail

+5 Strenght

+15 Stamina

 

 

Jeg forklarer så godt jeg kan at hunters trenger ikke mailarmor når de levler siden petten tar skade, og at det er rimelig ubrukelig med strenght, roguen gir seg ikke og fortsetter med å si at jeg uansett burde passe siden det er leather.

diskusjonen fortsetter med at han slenger dritt og jeg forklarer tilbake at jeg trenger den like mye som han. ( jeg blir vel litt mer frekk etterhvert som han fortsetter )

 

Til slutt kommer vi til siste boss der denne dropper:

 

 

 

Deathchill Armor

 

Mail

+3 Stamina

+9 Intellect

+20 Spirit

 

 

Jeg needer den også siden spirit hjelper meg til å få mindre downtime, og siden jeg ikke har noe bra enda ( grønn chest fra wailing caverns lol )

 

Roguen tar HS med en gang og etterpå når jeg kommer til Orgrimmar står han og spammer i General chat om at jeg er en idiot man ikke burde groupe med..

 

Synes dere det var riktig av meg å neede på disse to tingene?

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste forskjellen jeg så som faktisk betydde noe, var at leather shoulders hadde +agi.

Som sagt har armor liten betydning, og +agi er nyttig for en hunter.

Roguen kunne sikkert trengt den skulderen, men det trengte da du også?

 

Jeg synes roguen var barnslig, spesielt etter den mail armoren, som han ikke trenger i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Du trengte armorene like mye som rogue, men unntak av de 5 strength som han heller ikke har så veldig stor bruk for. Begge to kan bare bruke leather, og herods shoulder suger for hunters. Mailarmoren er i mine øyne mer eller mindre ubrukelig for deg. Jeg ville heller kjøpt en billig of the monkey armor, eller gått til stv og tatt hunters camp questene. Men da ingen av de andre trengte den ser jeg ikke noe galt i at du tar den i bruk i alle fall midlertidig.

 

At roguen spammer kanalen med at du er en ninjalooter som tar shouldersene beviser ingen ting da de spillerne som er verdt å spille med vet hva du trenger og ikke trenger. Om han spammer om at mailchesten ble needet på av deg er det bare å si at du ikke hadde noe bedre akuratt da, og at ingen trengte den. De fleste driter i at en lowlevel skriker ut at du ninjalooter. Ofte blir det han selv som blir ignorert om han spammer mye.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...