Gå til innhold

iPod Nano eller SanDisk Sansa e260?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vil ha ny MP3-spiller nå, valget ligger mellom SanDisk og iPod..

Enten:

319175.jpg

SanDisk Sansa e260, 4GB MP3 spiller, 1.8" TFT skjerm, SD kort leser

kr 1.295,-

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319175

Eller:

325801.jpg

Apple iPod nano 4 GB Green

kr 1.629,-

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325801

Jeg liker best SanDisken fordi den er rett og slett bedre enn iPoden, flere funksjoner Osv.. men jeg vil ha kvalitet! ikke noe dritt! Ikke at du knipser på den, så stopper den. Ikke noe plastic fantastic.

Har følelsen av at iPod er bedre bygget, og at sandisken er litt plastikk, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan trygt anbefale sansa. Men selvsagt er jo det subjektivt, men jeg mener det er et bedre kjøp mtp flere funksjoner og lignende. Litt plastikk følelse, ja, kanskje, og hjulet er litt slark. Men for meg går det finfint og har ingen problemer (men det bør nevnes at jeg er allergisk mot magnethjul). Men oppdatering av firmware og hodetelefoner er helt nødvendig.

Ikke liker jeg iTunes heller, men også det er jo individuelt...

Konklusjon: anbefaler sansa, men ser de som også anbefaler nano.

Lenke til kommentar

Har selv hatt både nano, og shuffle av Ipodene, men er dritt lei hele ipoden hypen.

Måtte "hacke" nanoen for slippe Itunes, men fikk det ikke til å virke med nanoen. Så da solgte jeg nanoen, og kjöpte e260. Er drit fornöyd. Kjörer med Koss portapro headsett og den spiller i allefall höt nok etter oppgradering av firmwaren.

Det som virkelig er digg med spilleren er at du kan bygge ut, altså legge til nye micrsSD

kort etter behov.

Har sett mange disser sansa spillerne og sier de er fölsomme for riper og slikt, men det er bare tull. Har selv hatt min i 3 mndr ca, og er uten riper. Nå kjörer jeg med plast over skjermen men det er nå mitt valg.

Kjempefornöyd men e260'n. Kan trygt anbefale den altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...