pronoob Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har just bestilt meg selv et nytt 1950pro av dennetypen å har ett par spørsmål. Har fra før 9800XT og lurer på hvor mye mer strøm det nye kortet trekker? Og jeg vet at mitt 9800XT bruker strøm fra en extra molex og ikke bare fra AGP porten. Gjør ikke noe om det nye kortet også gjør det, men det trenger vel ikke to molexer? takk på forhånd Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvis ikke jeg tar helt feil,så følger det med en slik kabel. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Sjekket just å ser jeg har flere ledige 5.25" strømkabler som går direkte fra psu. det er denne typen som brukes? isåfall lurer jeg bare på om jeg har nok strøm. har https://prisguiden.no/product.php?product_id=8669 med medfølgende psu. har fra før kun 1cdrom og 1harddisk. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Den psu'en er av bra kvalitet,så det holder nok fint. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå