OffiserDeath Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Lurer bare på om det er mulig å få skiftet bios eller oppgradert biosen jeg har. Aner ikke hvilken bios jeg har nå.... Har et MSI hovedkort med Via chipset. Maskinen er en hp pavillion mx70... Trenger seriøs hjelp til å få byttet den ut for driten fungere ikke slik som den skal. :sad: Lenke til kommentar
xeon Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Gå på Hp's sider å se om du finner bios oppdatering til din maskin. Hva er det som ikke fungerer som det skal? Dessuten hvis du ikke finner .no på hp kan du gå til www.msi.(ett eller annet taiwansk).(mulig det er noe her også.. husker ikke) Lenke til kommentar
OffiserDeath Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 det som ikke fungerer: 1. Lagre endringer i biosen. 2. Starte opp windows slik det skal. (får valget mellom å starte XP eller win 2k pro. Xp har ikke vært inne på pc'en etter at jeg formaterte harddisken). 3. Gå ut av biosen. Da låser maskinen seg. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Du må finne ut hva hovedkortet heter [nøyaktig beskrivelse] så går du inn på msi sine sider. Lenke til kommentar
OffiserDeath Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 thx prøve å få det til nuh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå