Melvin Snerken Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har et slikt ÖVNINGSKÖR skilt fra sverige som er det samme som en L i norge. Tenkte jeg skulle sette den på kabinettet mitt, men kan magneten på skiltet skade hardware'n? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tviler på at den er kraftig nok til å skade noen komponenter, så sant du ikke legger den oppå harddisken eller noe anna dumt, så kan ikke jeg se noen grun til at noe skal gå i stykker. Det må nok sterkere krefter til for å skade gjennom kabinettet. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Går fint å henge opp det magnetiske skiltet Kezoom. Søskenbarnet mitt har et slikt skilt med bilde av Hårek og teksten "Søppel". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Min fjasete tante satt engang en medium subwoofer oppå sitt kabinett, med diskene plassert nogenlunde i toppen av kabinettet. De tok kvelden begge to.. Dette må jo ha kommet av magneten i wooferen, men magneten det er snakk om her er sikkert ikke like kraftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå