Gå til innhold

Har det kommet Auctioneer til 2.00?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
hva gjør denne?

7590245[/snapback]

 

addonen scanner alle tingene som ligger på AH for så gi deg muligheten til å finne produkt som har en lavere pris enn andre. Bruker du dette rett kan det å valse mellom AH og mailbox den beste måten å tene penger på.

Lenke til kommentar
Eneste ulemper er at du MÅ stå i AH lenge.. Og mange ganger...

7593795[/snapback]

Ikke rare ulempene hvis man tenker over det. :)

- Sett på en scan... gå og lag noe kaffe

- Sett på en scan... gå og legg deg og bli auto D/C etterhvert

- Sett på en scan... ta en tur på ramma

osv osv

 

Jeg bruker forøvrig betaversjonen selv som er å få tak i på forumet dems. Aldeles nydelig verktøy.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner. Må man scanne to ganger for dagen? Når man logger på (det gjør jeg ikke) og når man til å selge ting? (etter instance, så går jeg til AH, scanner, kommer tilbake og selger ting som den har foreslått.)

 

Men den scanninga er nødvendig? Husker den ikke ting? Men disse blir vel "old" etterhvert da?

Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner. Må man scanne to ganger for dagen? Når man logger på (det gjør jeg ikke) og når man til å selge ting? (etter instance, så går jeg til AH, scanner, kommer tilbake og selger ting som den har foreslått.)

 

Men den scanninga er nødvendig? Husker den ikke ting? Men disse blir vel "old" etterhvert da?

7603030[/snapback]

Man behøver ikke scanne to ganger om dagen nei. Men det spørs selvsagt på hva du vil; kjøp og salg med fortjeneste, eller bare selge dine egne items for en fornuftig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...