jajafon11 Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Hei. Som det står i tittelen.......... Er det noen som vet om det har kommet en ny Auctioneer etter at den nye patchen 2.00? Hvis det har kommet en kan dere poste link? Takk på forhånd Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Ikke ennå, men snart forhåpentligvis.. auctioneeraddon.com Lenke til kommentar
jajafon11 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 ok takk for svaret Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 hva gjør denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 hva gjør denne? 7590245[/snapback] addonen scanner alle tingene som ligger på AH for så gi deg muligheten til å finne produkt som har en lavere pris enn andre. Bruker du dette rett kan det å valse mellom AH og mailbox den beste måten å tene penger på. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 http://auctioneeraddon.com/dl/AuctioneerComplete/ Enjoy. Er i beta stadiet, så den har noen små bugs. Men den fungerer fint. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Har det kommet seg i betastadiet nå? Bruker alphaversjon, jeg. v3.9.0.1216 for å være nøyaktig. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Alphaversjon funker fint. Forøvrig er det så tett med tulletråder på dette forumet at jeg oppfordrer trådstarter til å sjekke selv før han starter en tråd om noe som dette. Hørt om Google? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 En vel brukt addon, som jeg er glad for å se de er villig til å jobbe hardt for å få den over på 2.0. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Verdens beste addon <3 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Eneste ulemper er at du MÅ stå i AH lenge.. Og mange ganger... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Eneste ulemper er at du MÅ stå i AH lenge.. Og mange ganger... 7593795[/snapback] Ikke rare ulempene hvis man tenker over det. - Sett på en scan... gå og lag noe kaffe - Sett på en scan... gå og legg deg og bli auto D/C etterhvert - Sett på en scan... ta en tur på ramma osv osv Jeg bruker forøvrig betaversjonen selv som er å få tak i på forumet dems. Aldeles nydelig verktøy. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 skjønte ikke hvordan jeg skal instalere den jeg Lenke til kommentar
MRN Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 En ting jeg ikke skjønner. Må man scanne to ganger for dagen? Når man logger på (det gjør jeg ikke) og når man til å selge ting? (etter instance, så går jeg til AH, scanner, kommer tilbake og selger ting som den har foreslått.) Men den scanninga er nødvendig? Husker den ikke ting? Men disse blir vel "old" etterhvert da? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Dette er noe for meg! Fører alltid til at jeg enten har satt alt for høy pris, eller omvendt. Har jeg for høy pris, ender det opp med at jeg ikke får solgt itemet, og det blir vendora istedet. For lav prist.. sier seg selv Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Auctioneer er deilig *mine innlegg* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 En ting jeg ikke skjønner. Må man scanne to ganger for dagen? Når man logger på (det gjør jeg ikke) og når man til å selge ting? (etter instance, så går jeg til AH, scanner, kommer tilbake og selger ting som den har foreslått.) Men den scanninga er nødvendig? Husker den ikke ting? Men disse blir vel "old" etterhvert da? 7603030[/snapback] Man behøver ikke scanne to ganger om dagen nei. Men det spørs selvsagt på hva du vil; kjøp og salg med fortjeneste, eller bare selge dine egne items for en fornuftig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå