p00tie Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Heisann! Jeg har et nettverk hjemme med internett tilkobling (ADSL). Det er tre maskiner som er tilkoblet dette nettverket (jeg benytter meg av SMC switch/HUB)..er det mulighet å fikse slik at jeg får dele hastigheten..slik jeg har "førsteretten" på internetthastigheten..et program eller noe nettverksinnstillinger? Hilsen Er-lei-av-at-det-lagger-når-jeg-spiller-cs- fordi-de-andre-surfer. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Dra ut ledningen til de andre, det gjør jeg :razz: Lenke til kommentar
p00tie Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Heisann! Hehe...jeg har gjort det, men da whiner de andre bare...så jeg må gjøre det "internt"...har ingen andre gode forslag som hindrer krangel og whining? Lenke til kommentar
Unicr0n Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Du kan sette opp en linux gateway. Der får du programmer som deler båndbredden. http://www.linuxvoodoo.com/howto/HOWTO/Ban...HOWTO/prep.html Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg hadde nok satt opp en linux boks som gateway i mellom de andre og din default gateway. Da har du mulighet til å begrense båndbredde pr nett/ip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå