zeltex Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hei Jeg får 0 lyd i flashfilmer i firefox 2.0 i dapper. Jeg tok netopp bort FF1.5 fordi jeg fikk 2.0 til å fungere med alt annet, men glemte da så klart flashfilmer... I FF1.5 fungerte lyd i flashfilmer, for jeg hadde instalert alsa-oss og lagt den til i /etc/firefox/firefoxrc. Men det er tydlig at den nye FF2.0 ikke leser igjennom denne filen før oppstart. FF2 er lagt inn på enkelste måte, ved å pakke ut tar.gz i /opt/, og jeg starter jo da programmet /opt/firefox/firefox. Kan løsningen være at jeg må lage en /usr/bin/ fil til firefox, hvor jeg ber den lese /etc/firefox/firefoxrc? Hvordan kan jeg i så fall lage denne filen? tips? alt tas imot løsning:Olear anbefalte flash 9 som ble lastet ned, og da var det bare å pakke ut samt lage symlinks i plugins mapper. lekende lett Endret 27. desember 2006 av zeltex Lenke til kommentar
olear Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Anbefaler Flash9, da slipper du å dille med OSS. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) k da tester jeg det. edit: noe lettere enn det der skal en lete lenge etter takk for hjelp ja Endret 27. desember 2006 av zeltex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå