xdxdxd_hola_amigo Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er det noen som kan svare meg på UDP er?`Eller det holder med hvis du sier ut hvordan jeg finner min UDP har nå greid å finne ut hvordan jeg skal åpne routeren min til programmer/porter, men bare mangler UDP Fikk ikke noe svar da jeg søkte Lenke til kommentar
Patz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/User_Datagram_Protocol Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Og hvordan finner jeg den jeg skal bruke? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 udp er en protokoll som brukes for overføring av pakker på internett. Dette brukes av programmer. du skal ikke bruke en spesiell. Mulig du er ute etter et portnummer som brker udp-traffikk. Tror du må komme med mer info om hva du er ute etter hvis du ønsker hjelp. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) udp er en protokoll som brukes for overføring av pakker på internett. Dette brukes av programmer.du skal ikke bruke en spesiell. Mulig du er ute etter et portnummer som brker udp-traffikk. Tror du må komme med mer info om hva du er ute etter hvis du ønsker hjelp. 7589268[/snapback] Jeg skal åpne router porten til Azureos via PFConfig på TBC port 6881. holdedr det? Endret 27. desember 2006 av Hidephix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå