Petterøs Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hvordan lage jeg ftp, og hva kan jeg gjøre for å få det?? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Du må nok forklare bedre hva du trenger hjelp til. Er det hjelp til å sette opp FTP-server du trenger? Hvilket OS, internettforbindelse... Lenke til kommentar
OffiserDeath Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 du kan bruke et ftp program for å hoste din egen server. ikke bruk bulletproof. Det bugger som bare det. Du kan sikkert kjøpe en ftp server hos noen. Lenke til kommentar
Petterøs Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 jeg trenger faktisk en program til å sette opp ftp-server, jeg har prøvd bulletproff men det gikk ikkje. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 bulletproof ftp server = G6 ftp server, meget bra Serv-u WarFTP og en drøss andre (bare søk) men jeg husker egentlig ingen. Microsofts egen kommer vel med alle versjoner av Windows men jeg har aldri prøvd den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå