Gå til innhold

Bærbar pc på TG!

Myou

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er jo ikke vriene å klippe av, men man hindrer at noen bare "tar med seg maskinen som om d var deres og går"

Låsen er nok ikke laget for å låse pc'en fast uten tilsyn i flere timer!

7591592[/snapback]

ikke alle som stjeler heller heldigvis, har ikke vært på så mange lan men var på Multilan i bodø her i høst(var før jeg kjøpte låsen) vi gikk fra maskinene titt og ofte og til tider et par timer i slengen(dra hjem og ta en dusj o.l.)

låsene er kanskje lette å dirke men om man har kodelås så hjelper det ikke noe spesielt det heller siden det "bare" er 10000 muligheter og folk som er lure nok til å sette koden til enkle ting å huske.

Det beste er vel lås med alarm? koster et sted mellom 4-500kroner

Targus Defcon 1 Ultra

Minuset er vel at folk blir irritert på falske alarmer og knuser den/maskinen :p

Lenke til kommentar
Hei, Har tenkt mye nå, og har valgt å gå for bærbar på TG, vet at stasjonær er bedre, så ikke begynn å argumentere for det nå, det jeg vil vite er om en laptop kanklare å stå på hele dagen med lader på uten å få konsekvenser eller lignende?

Om man da kanskje bør ha noe ekstra vifter under elns.

noen her som sikkert hat hatt erfaring med dette, så lurer jo da.

Laptopen min er ganske ny, så vet ikke om innmaten har noe å si på dette når det gjelder TG..

takk for svar. :)

7588879[/snapback]

Gjør som enkelte av gutta her foreslår, ta ut batt når du har laderen i. Om noen skulle stikke av med maskina di, så tar det tid å få med seg ledninger som kanskje er stripset fast osv..

Med mindre du har IBM, så bør du ikke la laderen gi strøm til batt kontinuerlig, det er ikke særlig sunt. Du behøver strengt tatt ikke en IBM, men jeg har ikke hørt om andre som har samme kontroll programvare for batt.

Og ta med kensington lås!! Den er liten og pysete, men gjør så absolutt nytta si :p

Og husk at det er nok av frekke, dumme småtasser på TG. Og det er nok av vakter man kan henvende seg til. Om du drar sammen med kompiser, så er det jo flere til å passe på maskinene til hverandre. Om ikke, så har du i allefall en laptop med deg, og du kan trygt da med den under soveposen :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...