Myou Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei, Har tenkt mye nå, og har valgt å gå for bærbar på TG, vet at stasjonær er bedre, så ikke begynn å argumentere for det nå, det jeg vil vite er om en laptop kanklare å stå på hele dagen med lader på uten å få konsekvenser eller lignende? Om man da kanskje bør ha noe ekstra vifter under elns. noen her som sikkert hat hatt erfaring med dette, så lurer jo da. Laptopen min er ganske ny, så vet ikke om innmaten har noe å si på dette når det gjelder TG.. takk for svar. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Dette skal gå helt fint, men hvis du vet at du skal ha lader i hele tiden kan det være greit å ta ut batteriet for å unngå slitasje. Lappisen blir nok også ganske varm, så det kan være greit å ha noe som hever den fra bordet som feks denne. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 ok, nå er ikke jeg cyber på laptop, men når du mener ta ut batteriet, mener du å ta det ut innimellom for å kjøle det ned eller ha det ute hele tiden? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Mener å ha det ute hele tiden mens du sitter med laderen inne. Du kan jo altids lade det helt opp og så bare putte det inni hvis du skal ta med deg laptopen noe sted. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Problemet med Laptop på TG er to ting: Plass og tyverifaren. Lås den fast, så bør det gå bra Jeg har min laptop på 24/7 uten problemer Lenke til kommentar
Myou Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 ok, skjønner, men vet ikke det med at hvis du kjører pcen hardt med å kjøre skikkelige tunge spill som for eks oblivion eller Dark messiah som krever grafikk og cpu elns mye, lol vet ikke om jeg snakker tull nå, men blir pcen varmere da? jo hardere du kjører den? Lenke til kommentar
Myou Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Problemet med Laptop på TG er to ting: Plass og tyverifaren. Lås den fast, så bør det gå bra Jeg har min laptop på 24/7 uten problemer 7588988[/snapback] ok, hadde du hatt noe imot å vise meg innmaten din? sånn at jeg kunne fått seett lissom hva du har og sånn? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jepp, den blir varmere da. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 ok, godt og vite Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hadde med meg min bærbare på et annet lan med ca 700 personer. gikk bra og tvilder ekstra vifter blir nødvendig men for all del, ta den med deg eller sørg for at noen passer på. lot batteriet stå i, men bare fordi jeg ikke bruddde meg med å ta det ut. WLAN på brbar var jævli praktisk siden det ikke-trådløse netverket klikka Lenke til kommentar
Myou Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hehe, skjønner, men er det trådløst nett på TG? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hehe, skjønner, men er det trådløst nett på TG? 7589191[/snapback] Helt sikkert Lenke til kommentar
Myou Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Ok, men da tror jeg at jeg har fått svar på alt jeg trengte Takker! Lenke til kommentar
gather Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tror ikke det er noe offesielt trådløstnett på tg, men det er sikket tonnevis med åpne nettverk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du bør iallfall gå for en sånn kensington lås! Så blir den noget verre å stikke av med i vrimmelet! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Problemet med Laptop på TG er to ting: Plass og tyverifaren. Lås den fast, så bør det gå bra Jeg har min laptop på 24/7 uten problemer 7588988[/snapback] Plass. Som i lagringsplass eller fysisk plass? Om det er lagring du tenker på er det jo ikke verre en å kjøpe en ekstern harddisk på 100-500GB, er jo tross alt ikke alle som bruker lan til å laste ned ting. Lås er genialt, delte oppgang med noen på hybel og stolte ikke helt på naboen så jeg låste maskinen når jeg var borte. bra var det for noen hadde tuklet med låsen en gang jeg kom hjem (prøvd å klippe over waiern) Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvordan lås er dette? Hvordan kan man låse en laptop? Link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Les her: http://en.wikipedia.org/wiki/Kensington_Security_Slot og slik kan en slik lås se ut: http://www.cardcam.com/html/11208.html Har aldri prøvd slike selv, synes de ser en anelse "svak" ut, men de gjør nok nytten sin. Endret 28. desember 2006 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 De er jo ikke vriene å klippe av, men man hindrer at noen bare "tar med seg maskinen som om d var deres og går" Låsen er nok ikke laget for å låse pc'en fast uten tilsyn i flere timer! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) ooooooooooooooooooops Endret 28. desember 2006 av kremt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå