PMX Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nå som jeg endelig har fått spart opp nok penger har jeg kommet fram til at jeg skal kjøpe følgene: CREATIVE SB AUDIGY2 ZS NOTEBOOK PC-CARD (det interne i laptopen suger), MONSTER Standard THX Fiber Optisk Kabel (hvis dette kan kobles opp mot det lydkortet) og Logitec Z-5500. Så kan dette kobles sammen uten problemer? Takker for alle svar Lenke til kommentar
PMX Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Søk litt og det ser ut som det skal funke, men er det ingen som har noen meninger om dette? Lenke til kommentar
Paco Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg tror også at du bør sjekke om det er noe å hente på en dyr optisk kabel. Nå som jeg endelig har fått spart opp nok penger har jeg kommet fram til at jeg skal kjøpe følgene: CREATIVE SB AUDIGY2 ZS NOTEBOOK PC-CARD (det interne i laptopen suger), MONSTER Standard THX Fiber Optisk Kabel (hvis dette kan kobles opp mot det lydkortet) og Logitec Z-5500. Så kan dette kobles sammen uten problemer? Takker for alle svar 7588809[/snapback] Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Tja, tviler på at du vil merke noen forskjell i det hele tatt på vanlig optisk kabel i 300 kr klassen e.l. med Z5500. Dette er PC høytalere i bra klasse, men det er ikke hifi. Du kan spare litt kroner på å kjøpe en helt vanlig optisk kabel ettersom Monster kabler er dyrt til å bruke på PC'en med z5500. Endret 29. desember 2006 av jurgeeen Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) hups, dobbelpost. min feil. Endret 29. desember 2006 av jurgeeen Lenke til kommentar
PMX Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Ok, da utsetter jeg kjøpet av optisk kabel til jeg har fått prøvd det skikkelig uten først. Er det noen som vet om lydkortet holder mål? Takk for alle svar hittil! :-D Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er det noen som vet om lydkortet holder mål? 7614067[/snapback] Det kommer selvfølgelig an på hva du skal bruke det til Lenke til kommentar
PMX Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) For det meste film. Men en toslink kabel blir vel ett bedre kjøp siden den kan jeg vel bruke på xbox 360'n også. Men burde jeg velge ett annet externt lydkort? Endret 31. desember 2006 av PMX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå