Ash3s Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har ikke akkurat noe i mot homofile. For meg kan de ta hverandre i ræva 24/7, så lenge de holder seg langt vekk-i-fra meg. Gutter kan ta gutter, jenter kan ta jenter, i don`t care, men vis det er noe jeg er imot når det gjelder homofile, så er det adopsjon. Jeg er strekt i mot det. Tenk å j***ig at en liten skjønn unge blir vokst opp med to pappaer? han ene skal liksom være mamma? Det er så teit. jeg er 100% imot det. Ja, ungen kan sikkert ha det greit hos to pappaer, eller to mammaer, men faen heller, får opp øyene her, det er ikke normalt, det er ikke for ingenting vi er skapt mann å kvinne. Det er bare teit, ungen vil sikkert bli mobba uansett. JEG er ihvertfall imot det, å det kan pokker med bare være mitt problem. Jeg bryr meg ikke en dritt om de som mener at jeg tar feil der, driter jeg i, står for mitt uansett. faen ass,adopsjon til homofile er helt feil! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 På tide å lalle puten nå? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Sett at et barn fikk velge mellom å vokse opp i fattigdom, uten foreldre, uten medisinsk hjelp, uten noen til å være i glad i eller ta vare på det. Eller to homofile menn fra et av verdens mest velstående land, med helseforsikring og utdanning for alle... Hva tror du barnet hadde valgt? Hva hadde du valgt? Ville du heller dø eller leve et uverdig liv, eller ville du kanskje prøvd å lære og være glad i de to pappaene dine? Lenke til kommentar
Ash3s Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 de fleste barn jeg har hørt om som har homofile foreldre har et dårlig liv pga mobbing,noen tilfeller har jeg hørt at de tar selvmord,syns ikke det er så mye bedere Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du svarer ikke på spørsmålet... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Old topic: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=635469 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Folk som har lyst til å diskutere dette på noenlunde saklig vis, kan gjøre det i tråden Trynemjoel linker til. Denne stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg