Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Takk for tipset!Hvor finner jeg det da? Og hva koster en slik skjermbeskytter? 7599219[/snapback] De selger de på forskjellige nettbutikker hvertfall, koster vel rundt 50-100,- Kjøpte 2 stk. sammen med DS'n min fra Liksang i mars i fjor. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Får skaffe meg noen sånne. Men hvor stor plass tar en NDS rom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 10-50 MB. Vanligvis rundt 20 tror jeg. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Med DS-X slipper du Passcard, altså du slipper å flashe. På denne måten beholder du garantien på DS'n din også ^_^ 7597826[/snapback] Mister ikke garantien med å bruke passcard Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Men man mister vel garantien når man kortslutter den tingen ved batteriet? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Men man mister vel garantien når man kortslutter den tingen ved batteriet? 7605956[/snapback] trenger ikke kortslutte noe som helst lenger Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Det var jo bra! Har sjekket litt på nettet om lagringsenheter. Skulle gjerne likt å vite forskjellene mellom ninjapass x9tf, m3 lite, g6 lite og ds Xtreme. Hvilke av disse produktene er best? Kan man forresten bruke ds Xtreme sammen med noe annet som gjør at man får mer lagringskapasitet? Har lest en anmeldelse av ds Xtreme, og det virker som et ganske solid produkt. Har visst god støtte for mange ting. Hvordan er de andre produktene på dette feltet? Er det forresten noen andre produkter som man bør kikke på? Edit: M3 DS Simply virker også ganske interessant! Endret 30. desember 2006 av Raijin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 DS-Xtreme har innebygd minne tror jeg, så det er kun 512MB. Til de andre kjøper du jo gjerne et 1 eller 2GB minnekort, men egentlig så er det nok med 512. Men skal du ha mye musikk og kanskje noen filmer/videoer innpå kan det jo kanskje bli litt lite. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har lest litt om M3 Simply nå...det ser ut som det er produktet du vil ha! Drag 'n' drop og fungerer med alle spill. Du slipper å bruke et spesielt program for å overføre, og den er ikke dyr heller. Den trenger et minnekort, MicroSD. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg skal vente litt, for det er visst en del nye produkter på vei. Mer konkurranse, bedre kvalitet og lavere priser Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Har lest litt om m3 lite, og det ser ut som om den har den beste støtten når det gjelder ds roms og sånt. Har ds simply samme støtte? DS Xtreme har vel omtrent samme støtten? Hva er DS-Xtremes fordeler ovenfor m3 ds simply? og omvendt. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) jeg ville valgt m3 ds simply, og ikke DS-Xtremes pga. den enkle grunn at det kan brukes minnekort 512 MB er ALT for lite selv til bare spill. Har selv en G6 lite mange spill er nå på 128 MB, blir ikke mange spill det delt på 512 MB for å si det sånn Endret 31. desember 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Men er DS Simply like god i bruk? Har den like bred støtte for homebrew og roms som tidligere m3 produkter? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hva med Supercard DS da? Er den noe tess? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Her er et review av M3 DS Simply. Virker lovende! Lenke til kommentar
bersj Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fungerer multiplayer over Wi-Fi med disse? Jeg ser det står at det er problemer med "Download play" på mange av spillene. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Leste at en av dere skrev at noen av disse kjører homebrew. Har det kommet en SNES emulator til noen av disse? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Er ikke helt sikker på det med multiplayer. Men det har visst funket i de spillene som review-forfatterne har testet. M3 lite pro og perfect kom visst med forhåndsinstallert emulatorer til blant annet snes. Ifølge anmeldelsen som jeg har linket til så er følger det ikke med m3 ds simply. Vet ikke om man kan laste ned en da. Hadde vært artig å kunne spille FF VI på ds'en. Men tror forresten det finnes en gba versjon av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå