Steelz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Skal anskaffe en ny flatskjerm som er HD-klar. Den skal være ideelt 26 tommer. I en annonse fra expert stod TVen Hisense LCD2633EU. Er dette noe bra, den kostet bare 3.999,- Lenke til kommentar
tomin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 prisen sier vel ofte mye om kvaliteten på flatskjermer generelt , så har du mulighet reis ned å se på den . sammenlign gjerne med andre . tipper at det er snakk om "gammel" teknologi her Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 En kompis av meg har kjøpt den og vi spiller 360 på den der vi storkoser oss noe sinnsykt. Ikke noe å trekke på kvaliteten av bildet, litt klumpete design men meget bra kjøp til en slik pris <3 Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 En kompis av meg har kjøpt den og vi spiller 360 på den der vi storkoser oss noe sinnsykt. Ikke noe å trekke på kvaliteten av bildet, litt klumpete design men meget bra kjøp til en slik pris <3 7607650[/snapback] Hehe, passer kjempebra! Jeg har tenkt å kjøpe en xbox over nyttår Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) skal handle den tv'n der og 360 i morra jeg ;D MODDING :D Endret 1. januar 2007 av sinnadyr Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 skal handle den tv'n der og 360 i morra jeg ;D MODDING :D 7618790[/snapback] Handlet noe? Hvordan er TVen og xboxen? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ser de har 37" Hisense til bare 6.999,-. Veldig billig hvis den har grei kvalitet. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 De har også en Hisense 32" til 5000kr. Hadde vært fint med en skikkelig test av disse skjermene Lenke til kommentar
Killa833 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) de har iallefall ikke HDMI :/ edit: så på feil modell Endret 4. januar 2007 av Killa833 Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 "HDMI Input (HDCP) 1" Fra 32". Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kilik, hvor finner du den prisen der på 37"ern ?? Var innom expert i dag og de snakka om 12990 eller 10500. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hørte om en fyr som hadde sjekka den ut og han ble positivt overrasket, men slike ting er meget subjektivt så skal dra å sjekke selv en av de nærmeste dagene. Uansett mye for pengene. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 TV'ene duger, men prisen er såpass lav pga koreansk-produsert. Byggekvaliteten er mye lavere enn f.eks i Japan og Kina der de har mye strengere kvalitetstester før et produkt slipper gjennom. Dette handler for det meste om levetid og at chasisset kan være noe skrøplete. Uansett får man mye for pengene, men man må tenke også på at en 37" kan ha samme oppløsning som en 26", og da må man virkelig tenke over hvor langt man sitter i fra TV'n. Jeg for min del kjøpte en 26" Phillips til 5000 i dag, funker topp! Jeg sitter kanskje to-tre meter i fra TV'en og enda hadde jeg ikke trengt noe så stort, men deilig, det er det ;D Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg for min del kjøpte en 26" Phillips til 5000 i dag, funker topp! Jeg sitter kanskje to-tre meter i fra TV'en og enda hadde jeg ikke trengt noe så stort, men deilig, det er det ;D 7646363[/snapback] Hvilke philips kjøpte du og hvor kjøpte du den? Må man betale lisens pengene med en gang man henter TVen? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 TV'ene duger, men prisen er såpass lav pga koreansk-produsert. Byggekvaliteten er mye lavere enn f.eks i Japan og Kina der de har mye strengere kvalitetstester før et produkt slipper gjennom. Dette handler for det meste om levetid og at chasisset kan være noe skrøplete. Uansett får man mye for pengene, men man må tenke også på at en 37" kan ha samme oppløsning som en 26", og da må man virkelig tenke over hvor langt man sitter i fra TV'n. Jeg for min del kjøpte en 26" Phillips til 5000 i dag, funker topp! Jeg sitter kanskje to-tre meter i fra TV'en og enda hadde jeg ikke trengt noe så stort, men deilig, det er det ;D 7646363[/snapback] Hisense er et Kinesisk selskap, og jeg vil uansett tro at Korea (Sør-Korea) vil ha en høyere kvalitetsstandard enn Kina. Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 noen som har mer info om denne? hvordan er bilde og lyd, trenger litt mer detaljert info...og bilder hadde vært fint! vurderer denne nå til tv titting og xbox360! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå