Gå til innhold

Hisense 26" fra Expert - godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg har kjøpt den og vi spiller 360 på den der vi storkoser oss noe sinnsykt. Ikke noe å trekke på kvaliteten av bildet, litt klumpete design men meget bra kjøp til en slik pris <3

7607650[/snapback]

Hehe, passer kjempebra! Jeg har tenkt å kjøpe en xbox over nyttår :D

Lenke til kommentar

TV'ene duger, men prisen er såpass lav pga koreansk-produsert. Byggekvaliteten er mye lavere enn f.eks i Japan og Kina der de har mye strengere kvalitetstester før et produkt slipper gjennom. Dette handler for det meste om levetid og at chasisset kan være noe skrøplete. Uansett får man mye for pengene, men man må tenke også på at en 37" kan ha samme oppløsning som en 26", og da må man virkelig tenke over hvor langt man sitter i fra TV'n.

Jeg for min del kjøpte en 26" Phillips til 5000 i dag, funker topp! Jeg sitter kanskje to-tre meter i fra TV'en og enda hadde jeg ikke trengt noe så stort, men deilig, det er det ;D

Lenke til kommentar
Jeg for min del kjøpte en 26" Phillips til 5000 i dag, funker topp! Jeg sitter kanskje to-tre meter i fra TV'en og enda hadde jeg ikke trengt noe så stort, men deilig, det er det ;D

7646363[/snapback]

Hvilke philips kjøpte du og hvor kjøpte du den? Må man betale lisens pengene med en gang man henter TVen?

Lenke til kommentar
TV'ene duger, men prisen er såpass lav pga koreansk-produsert. Byggekvaliteten er mye lavere enn f.eks i Japan og Kina der de har mye strengere kvalitetstester før et produkt slipper gjennom. Dette handler for det meste om levetid og at chasisset kan være noe skrøplete. Uansett får man mye for pengene, men man må tenke også på at en 37" kan ha samme oppløsning som en 26", og da må man virkelig tenke over hvor langt man sitter i fra TV'n.

7646363[/snapback]

Hisense er et Kinesisk selskap, og jeg vil uansett tro at Korea (Sør-Korea) vil ha en høyere kvalitetsstandard enn Kina.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...