Shadowspawn Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hmm! sorry at jeg plager dere med lotr problemer, tenker dere begynner å bli litt lei dette spillet, spesielt siden det egentlig ikke er så VELDIG bra.. Uansett så må jeg prøve bare litt til, problemet er at jeg kommer ikke forbi det SLEMME treet rett før Tom Bombadil skal dukke opp. Hva skal jeg gjøre? Merry og Pippin blir tatt av Old Man Willow og Sam ligger å sover, og uansett hva jeg prøver så skriker de andre hobbitene hvis jeg prøver å kaste på treet.. Noen ideer? Det må være noen som har kommet lengre enn meg.. pliz! _________________ AMD XP 1600+ 512 DDR-RAM POV GF4 Ti eXtreme Power, 128mb DDR-RAM 3.3ns [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-23 23:47 ] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Burde du ikke heller finne en gamer forum? engelsk eller amerikanske game sider med altmulig info er ikke vanskelig å finne. Tror ikke du får så mye hjelp her. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Et gamer forum? Hva i huleste er dette om det ikke er et gamer forum da? Fyren burde da vel kunne få hjelp her skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Selvfølgelig får du hjelp her. Alt du må gjøre er å slå på treets grener. Hver gang han slår en gren mot deg, spring frem og slå den. Gjør dette en god stund, til slutt kommer Tom Bombadil og hjelper deg. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Det er ingen vits i å prøve å slå de "slangegreiene" som står opp av bakken, spring forbi dem og te litt til venstre, der ser du sam som ligger på huk med en sånn mangefingragrein over seg, kast stein på den til den forsvinner, den dukker opp igjen rett ved siden av deg, spring unna, kast stein, helt til treet blir forbannet, da springer du HELE tiden til du hører at det treffer bakken, da hopper du p det¨å kutter vilt, snart er du igang med den kjedeligste delen i spillet; finne matingredienser til Lilllegull, herregud! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 :smile: sorry... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg har tilogmed kommet forbi Rividell! *skryte , skryte* Lenke til kommentar
Shadowspawn Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Tusen Takk for alt hjelpen.. det var vanskelig men til slutt kom Tom Bombadil... SnowDOG, sånt skjer. Alle kan ta feil, til og med meg (hehe!) Men tusen takk alle sammen for hjelpen, nå skal jeg spille litt mer 007:Nightfire og Spearhead Med Vennlig Hilsen: -Shadowspawn- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå