Gå til innhold

Fellowship of the Ring: Problem før Bombadil

Anbefalte innlegg

Hmm! sorry at jeg plager dere med lotr problemer, tenker dere begynner å bli litt lei dette spillet, spesielt siden det egentlig ikke er så VELDIG bra..

Uansett så må jeg prøve bare litt til, problemet er at jeg kommer ikke forbi det SLEMME treet rett før Tom Bombadil skal dukke opp. Hva skal jeg gjøre?

Merry og Pippin blir tatt av Old Man Willow og Sam ligger å sover, og uansett hva jeg prøver så skriker de andre hobbitene hvis jeg prøver å kaste på treet..

Noen ideer? Det må være noen som har kommet lengre enn meg.. pliz!

AMD XP 1600+

512 DDR-RAM

POV GF4 Ti eXtreme Power, 128mb DDR-RAM 3.3ns

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-23 23:47 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen vits i å prøve å slå de "slangegreiene" som står opp av bakken, spring forbi dem og te litt til venstre, der ser du sam som ligger på huk med en sånn mangefingragrein over seg, kast stein på den til den forsvinner, den dukker opp igjen rett ved siden av deg, spring unna, kast stein, helt til treet blir forbannet, da springer du HELE tiden til du hører at det treffer bakken, da hopper du p det¨å kutter vilt, snart er du igang med den kjedeligste delen i spillet; finne matingredienser til Lilllegull, herregud!

Lenke til kommentar

Tusen Takk for alt hjelpen.. det var vanskelig men til slutt kom Tom Bombadil...

SnowDOG, sånt skjer. Alle kan ta feil, til og med meg (hehe!)

Men tusen takk alle sammen for hjelpen, nå skal jeg spille litt mer 007:Nightfire og Spearhead

Med Vennlig Hilsen:

-Shadowspawn-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...