Artistic.Hipster Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Vurdert å kjøpe projektor istedet? Etter og ha spillt gjennom GeOW nå på projektor kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri kommer til å spille på vanlig TV igjen. Det er en spesiell følelse når man springer rundt i nesten 1:1 størrelse Du får foressten også (bra) projektrorer til langt mindre enn 25k så da kan du kjøpe deg en HD projektor til 10-15k og så kjøper du en ekstra TV(billig LCD) til rundt 10k(projektor egner seg dårlig til vanlig TV titting pga. av mangle på antenne inngang samt at projektorer har en begrenset levetid før man må skifte pære og de fleste vil utnytte levetiden på ting som virkelig trenger å oppleves i stort format, f.eks. film og spill) Eventuellt kan du finne en brukt projektor(5-10k) en brukt TV(5-10k) og så bruker du et par tusen på et skikkelig rått anlegg som får hele huset til å riste Anyway, thats my five cents. Endret 28. desember 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Du får foressten også (bra) projektrorer til langt mindre enn 25k så da kan du kjøpe deg en HD projektor til 10-15k og så kjøper du en ekstra TV(billig LCD) til rundt 10k(projektor egner seg dårlig til vanlig TV titting pga. av mangle på antenne inngang samt at projektorer har en begrenset levetid før man må skifte pære og de fleste vil utnytte levetiden på ting som virkelig trenger å oppleves i stort format, f.eks. film og spill)7590745[/snapback] Mhm, du får bra HD projektører til 10-15k, sant det.. men så burde du regne med å bruke rundt 8k til anlegg (hvis du vil ha et bra et) De fleste pærene har en levetid på over 2000 timer (over 80 døgn), men kan egentlig brukes mye lengre. Uansett koster det ikke så mye å bestille ny pære heller. Det kule med projektører er jo, som Gandalf sier, at du kan spille på et sinnsykt stort lærret, gjerne godt over 100 tommer. Det eneste negative jeg kan tenke på er at du må sitte i mørket å spille. Men hvis du vurderer Plasma eller LCD, les denne: http://news.yahoo.com/s/nf/20061227/tc_nf/48991 Det den ikke nevner er at LCD-skjerme har større oppløsning også. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Gå heller for en projektor, Infocus lager snertne projektorer veit jeg. Denne foreksempel? Kompis av meg har modellen under, og det å ha en X360 kobla opp mot en sånn en er forferdelig snasent Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kjøpte meg nettop denne : http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=43610Vanvittig mye for pengene. 2 kjipe ting. Den støtter maks 720p/1080i ...nei det gjør den ikke... Oppløsning er 1280*720 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) ...nei det gjør den ikke...Oppløsning er 1280*720 Fra forum : Den støtter ikke 1080p inn over HDMI, "bare" opptil 1080i. Vil du ha 1080p, bør du prøve Sony's nye SXRD bakprojeksjon, som koster 25000,- for 55", og som nok er en god del bedre enn denne TVen også. google it, les på forum tråden.. do what you wills.. men den støtter 1080i inn. Om den skalerer er en annen sak. Uansett er den masse bang for you buck. hmm Sony sin offisielle produkt side : Sony 50" specs Endret 28. desember 2006 av tidus2k4 Lenke til kommentar
wilai Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Onkel kjøpte den Sony 50 tommer til seg selv, og han er strålende fornøyd med den Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fikk tlf. fra posten tidligere i dag, den blir levert tidligst 9.januar Blir ei lang veke dette her gutter Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ville satstet på en av testvinnerne innen plasma. 42" Da vet du at du får et bra tv. Synes fargene og kontrasten på en plasmaskjerm er mer verdt enn de litt flere pikslene til lcd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå